Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+39
Jessie love
Amirah
William B
smokygirl
DitBenIkke444
kiwiaa
(_)NINA(_)
ArtByLieke
Walhter
Mirinosa
bibimoonlight
xBlue
Tigress
Rameare
ShinyStar
Famie.
SylviaH
amber-dk911
xBloem
lyly
murillo
Schleich1
HappyHero
123ilona
jannaelena
inge-0099
mimipony
Loesje446
CCDragon
Sylvia-
kluna
Am.
YukitaOnline
woefie
Levest
emmavriezen
MichelleLover
Dark-Spirit
bloodyeye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 11:41

smokygirl schreef:
@murillo, ik bedoelde het niet om je te beledigen hoor. Sorry als dit wel het geval was. Het is een creatie die nog niet heel ver is dus zonder uitleg is het dan  vaak moeilijk er iets overte kunnen zeggen knipoog. Nu snap ik dat het een boek is. Het leek voor mij op 2 vierkanten met tekst en een geel vlekje als het ware knipoog. Maar nu ik het weet vind ik het een heel leuk idee!! lach
Dankje, dus er is nog niks in deze richting bij andere creaties??
Maar schaduw en licht wilt nog niet erg lukken, helaas. Ik heb ideeën genoeg en kan prima een beginline maken maar ik kan weer es niks inkleuren, geweldig  applaus 

En ik weet dus niet wat ik er rondom moet doen, (gewoon houten planken dan maar  scratch ) of in het middelste vakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
CCDragon

CCDragon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Leeuwarden/Drenthe

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 15:37

@Dark: Volgens mij is het hoofd wat te groot. Arabieren hebben in verhouding een vrij klein hoofd knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Dark-Spirit

Dark-Spirit


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 19:07

CCDragon schreef:
@Dark: Volgens mij is het hoofd wat te groot. Arabieren hebben in verhouding een vrij klein hoofd knipoog

thanx voor de tip, dan zal ik het lichaam groter maken? anders vind ik het zonde van het hoofd maar het kan zijn dat ik het zo laat  Huilen v/h lachen

lyly schreef:
@ dark wow, zo wil ik ook kunnen tekenen 0__0 dat hoofd   applaus 
paar reacties terug vroeg je je af of er iets met de rug was, ik geloof dat de kont hoger is als de schoft
thanx! lach,

bij de arabier is dat meestal zo, en ik heb de achterbenen wat laten rekken  maar niet zo overdreven als bij zo'n showpaard  blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xStraySoulsx.deviantart.com/
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 15:19

@Dark Spirit
Ik vind het echt de mooiste arabier die ik ooit heb gezien in de tekenwereld  Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 2244233912 
Ik vind de sabino versie het mooiste, vos is zo gewoontjes en tijden de stemronde zijn de eerste die ik zie, altijd de gevlekte of met grote aftekeningen


Ik ben vanaf gisteren rond 19:00(toen ik klaar was met eten xD) bezig geweest. Deze hele dag bezig geweest. En ben nu eindelijk wat vorm in de planken gekregen. Niet het beste, maar het is iets lach Hoe ik het voor elkaar heb gekregen, GEEN IDEE

tadaa:
Terug naar boven Ga naar beneden
xBloem

xBloem


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Op planeet cookie! :3

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:58

Spoiler:
tips, ik wil namelijk kijken of het me lukt een creatie met 1 procent kans te maken, en ik vind het leuk om te doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 10:10

bloem je hebt alleen het hoofd nogmaar gekleurd en nog niet eens schaduw en licht er valt helemaal niks over te zeggen helaas...

murillo leuk idee maar ze zijn nogal smudgerig
Terug naar boven Ga naar beneden
xBloem

xBloem


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Op planeet cookie! :3

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 11:57

Daar heb ik mijn reden voor, ik wil met lagen werken, maar als ik later tips voor het hoofd krijg en een nieuwe laag heb, krijg ik het niet meer weg
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 13:10

manon van es schreef:
bloem je hebt alleen het hoofd nogmaar gekleurd en nog niet eens schaduw en licht er valt helemaal niks over te zeggen helaas...

murillo leuk idee maar ze zijn nogal smudgerig

Ehh ja.. ik laat het overlopen met smudge. Heb de andere manieren nog niet echt uitgevonden  verdrietig 
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 14:50

Ik smudge ook, niks mis mee hoor. Zolang je het niet overdrijft en verkeerd uitsmeert is t goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
xBloem

xBloem


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Op planeet cookie! :3

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 19:38

Spoiler:
Ik weet het, er moet nog licht op, heeft iemand een foto waar je kan zien waar je licht moet toevoegen
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 19:44

smokygirl schreef:
Ik smudge ook, niks mis mee hoor. Zolang je het niet overdrijft en verkeerd uitsmeert is t goed ^^
Dat hoop ik dan maar ja lach
Ik wil namelijk het boek eruit laten springen, maar hoe ik dit moet schaduwen snap ik niet helemaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 22:51

@xBloem, er bestaat waarschijnlijk geen foto die precies op de line lijkt, dus de schaduwen en licht zul je zelf moeten invullen of met behulp van een ander. Ik wil je graag deze tips geven voor de schaduwen en het licht:
1: maak een aparte laag aan en teken een zon of een lamp, met zonnestralen die naar het paard schijnen, zo onthoud je beter waar het licht weg komt en is dat over het algemeen makkelijker te maken.
2: Probeer op weer een andere laag het gebied aan te geven waar de schaduw zou moeten en op weer een andere laag waar het ligt zou moeten op je paard.
3: Het zal niet altijd perfect gaan eerst, maar hoe meer je oefent hoe meer je zal zien dat het bijna automatisch gaat, gaat het alwel mis, dan kun je het gewoon vragen natuurlijk!! lach
4: Probeer wat uit met de schaduwen en lichtinval, gebruik voor het licht niet wit, maar een lichtere tint van de kleur die je gebruikt, in jouw geval dus lichtgrijs. Voor echte highlights zou je wel wit kunnen gebruiken, maar dat zou ik voorlopig nog even laten.
Gebruik voor de schaduw ook niet meteen pikzwart. Je tekening kan daardoor gelijk te donker worden. Doe eerst gewoon wat donkere tinten en dan kun je later nog op plekjes zwart toevoegen waar je het echt nodig vind.

Ik hoop dat je dit wat helpt blij

xx smokey



@Murillo, ik maak nooit boekjes, alleen paardjes, dus dat weet ik ook niet helemaal, ik denk dat je voor een boek het beste de schaduw op een extra laag kan doen en dan niet te veel smudgen, en dan de transparantie iets verlagen. Verder zou ik er wat mee prutsen denk ik :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 12:31

lees de vraag xdd

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 2jesoee

weet iemand het... Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 3005786415
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 21:29

Ik weet niet of ik wat inzend deze maand... Ik heb er persoonlijk niet zoveel zin in. Welke zou ik inzenden?

- Theepotpony
- kreupelknolding
- ... nog suggesties?

Dat zwarte prutsgedoe is nog niet af wegens tijdsgebrek.

Xx

@CCDragon

Die opmerking heb ik al eerder gekregen. En ik geef je gelijk. Alleen zou het handig geweest zijn als mensen in het algemeen deze opmerking hadden gegeven toen ik de schets plaatste.. Ik heb in 6 verschillende creatiefora mijn schets -soms verschillende keren- gezet en iedereen vond hem goed, en nu ik met kleuren begin zijn er opeens enorm veel opmerkingen over de vorm. Ik heb nu niet echt veel zin meer om dat aan te passen, snapje? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
amber-dk911

amber-dk911


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : België

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 9:42

ik heb nog eens een creatie gemaakt blij
eigenlijk meer een prutsding waarmee ik cell shading heb geprobeerd.
het is mijn eerste keer dus het is nog niet helemaal in orde
ja en het hoofd ziet er iet uit i now maar hoe is het lichaam?
line by horse-art-here
mijn mislukt ding:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 14:10

Ik ga eens een paardje van achter tekenen.
weet iemand een leuk thema of zo?

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 7P1b1V
tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
SylviaH




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 21-07-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 19:55

Ik heb de volgende ingezonden
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 28cdks8

en deze
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 5chvfk

Maar denk niet dat er 1tje doorkomt

Terug naar boven Ga naar beneden
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:11

deze heb je niet helemaal zelf getekend ......
en om heel eerlijk te zijn hoop ik dat je toegang tot de zp afgenomen wordt, want om het maar even te zeggen ben je een schande voor het digitaal tekenen, nog beter gezegd ons hier! en als ik jou was zou ik me dood schamen 
want beide paarden zijn van foto's, en dat weet ik dat weet jij en dat weten anderen, ik heb de valk al gevonden voor je en die fries kan ik zo snel even niet vinden maar voordat je gaat jammeren dat dat niet zo is zal ik de moeite nog gaan nemen om die voor je te gaan zoeken


Spoiler:


Laatst aangepast door kluna op zo 3 aug 2014 - 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
SylviaH




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 21-07-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:19

Deze heb ik wel zelf getekend.
Kijk maar naar de verhouding.
De kont van het zwarte paard is in verhouding te hoog. schouder te stijl.
Het lijkt echter als je kleuren mengt (dus gebruik maken van opacity)
Dan krijg je de overgang van de kleuren veel natuurlijker

van de bruine is het hoofd te smal en te lang geworden.
en de onder voorbeen te kort in verhouding met de boven benen. (van het voorste been)

Die foto lijkt er inderdaad op maar die stijgert veel hoger leg ze maar naast elkaar. en de schaduw is anders
De hals is anders de hoofd houding is anders Het hoofd van die van de foto is groter. Moet ik nog meer verschillen zoeken??
Terug naar boven Ga naar beneden
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:30

alsjeblieft hou op met die onzin!
het is precies dezelfde kijk maar naar de schaduw licht en kleuren 
beetje buigen aan de foto en klaar
en om het nog even af te maken is hier je fries
beetje spiegelen draaien en van die gekopieerde vleugeltjes er op en klaar 

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:44

@sylvia, tegen Kluna kan je niet tegenop. Wij zien het allemaal. Je moet wel heel erg blind zijn om hier niet in te trappen...

---
Ik ben weer een heel groot stuk verder. blij
Geloof het of niet, maar dat vuurtje heb ik zelf gedaan! *stiekem trots*
Gebruik gemaakt van een supergeweldige tutorial! lach

Tips over de kleuren van het paard/vuur/de rest? Graag!! lach
klik hier!:

De manen en staart heb ik wat langer gemaakt, maar weet niet of het zo voldoende is. Zijn ze lang genoeg of moeten ze nog langer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 7:37

Spoiler:

tips? of ideeën???  lach

hopelijk krijg ik hem op tijd af xD

hij is af
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 UXT6ep

ik hoop dat jullie er op stemmen Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 1266002182
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
SylviaH




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 21-07-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 10:54

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 359mma9

En waar jullie zeggen het lichaam is af ga ik nog ff door

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 11l0qop


Maar goed laat ik maar niet verder tekenen voordat 1 van jullie mij weer beschuldigd.

En bedankt. Zal hier nog eens wat posten
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 11:17

@sylvia het is JOU fout je mag geen fotos insturen en dat weet JIJ donders goed!

mag ik weten of jij de line zelf hebt getekent of een free to use?


verder de kleur van de schaduw op de buik is nogal licht maak hem 1tintje hoger en het ziet er al een stuk beter uit knipoog

verder mooi hoor knipoog


manon van es schreef:
lees de vraag xdd

Spoiler:

weet iemand het... Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 3005786415

repost please help me dan..  neutraal
Terug naar boven Ga naar beneden
SylviaH




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 21-07-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 13:14

Ik heb de tekening zelf getekend. is geen line.
Verder het oog van je paard zit te hoog

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 T0rnkg

Probeer als je een voorhoofdlijn hebt deze te spiegelen. dan komt het oog op de plaats waar de wang voor het dichts bij de gespiegelde voorhoofdlijn komt.

Het zelfde met het neusgat zie mijn tekening
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen
» Mijn creaties/lines
» Creaties die NIET voor de ZP zijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: