Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+39
Jessie love
Amirah
William B
smokygirl
DitBenIkke444
kiwiaa
(_)NINA(_)
ArtByLieke
Walhter
Mirinosa
bibimoonlight
xBlue
Tigress
Rameare
ShinyStar
Famie.
SylviaH
amber-dk911
xBloem
lyly
murillo
Schleich1
HappyHero
123ilona
jannaelena
inge-0099
mimipony
Loesje446
CCDragon
Sylvia-
kluna
Am.
YukitaOnline
woefie
Levest
emmavriezen
MichelleLover
Dark-Spirit
bloodyeye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimema 18 aug 2014 - 22:18

@mimi; tja het is maar net of iemand je meld voor een ongepaste creatie of niet. Ik zou sowieso ten alle tijden voor de zekerheid minstens 1 pixel tussen de framerand en je paardje zetten. Ja, je moet 90% van het kader vullen maar hiermee bedoelen ze OF 90% van de breedte, OF 90% de hoogte in.

@Smoky; het is erg klein zo dus kan niks met zekerheid zeggen maar de vleugels zien er nogal wazig uit.

Helaas hebben tickets wat dit betreft geen zin omdat het team dat creaties beoordeelt en dus ook kan weigeren een hele aparte tak in het Owlient team is. Je kan het proberen maar ga er maar vanuit dat je uiteindelijk niet meer info zal krijgen dan je nu al hebt.
Ik zeg, mimi, ietsjes verkleinen zodat hij de rand niet aanraakt, en smoky, ik durf dus niet met zekerheid te zeggen of de vleugels nou wel of niet wazig zijn omdat zo'n printscreen ook wat vertekend maar zou me niks verbazen als dat het probleem dus is blozen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
SylviaH




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 21-07-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 11:54

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 1zwhovm


alleen de sokken krijg ik nooit goed
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 12:38

@Bim, jup, ik merk het.
Kort samengevat stuurt Howrse team dat het wel vaker gebeurt dat creaties onterecht eruit worden gezet. Daarna nog een hele tekst met uitleg over plagiaat (wat hier dus niet het geval is). En een mededeling dat ik mijn pasjes niet zal terugkrijgen (terwijl ik die wel terug heb gekregen).
Ten slotte een alinea waar wordt uitgelegd waarom je ook geen lines van iemand anders mag gebruiken (wat hier ook al niet van toepassing is).
Er wordt niets gezegd over andere overtredingen.

..... Dan mag ik eigenlijk nog van geluk spreken dat ik mijn geld terug heb! :-p

@Sylvia, Mooi! Ik zou er wat meer kleuren in verwerken dan enkel diezelfde tint bruin. Verder zou ik de haren een beetje fijner maken. Ik kan het zeker niet beter, super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Am.

Am.


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : Grot

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 15:33

Ik was bezig met een paardenportret, maar ik dacht: Als ik er een lichaam onder maak kan ik hem ook insturen bij de zp. Dit is hem met lichaam, vind hem best leuk worden... ^^ Heb er de hele middag aan gewerkt, dus commentaar is altijd welkom!

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 2qx5nww
Terug naar boven Ga naar beneden
http://howrseam.jimdo.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 15:42

@am jij vervelend ettertje -,- wees nou niet zo goewd ;/ xdd
Terug naar boven Ga naar beneden
Am.

Am.


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : Grot

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 16:25

Manon sorry... Maar kijk eens naar jezelf, jij word ook steeds beter! Iedereen wordt beter... Jouw werk is ook prachtig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://howrseam.jimdo.com/
Am.

Am.


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : Grot

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 16:59

*staart even wegdenken* Vinden jullie dit een leuk idee? Zoja, dit moet een beetje een koning voorstellen, dus ik wou ook nog een kroon maken. Maar als het niks is, dan haal ik het weg. Wat vinden jullie? Commentaar is welkom lach

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 W7fw4j
Terug naar boven Ga naar beneden
http://howrseam.jimdo.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 17:16

@am, mooi! Maar er is iets wat volgens een stemmetje in mijn achterhoofd niet helemaal klopt. Zijn de voorbeentjes niet iets te kort?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 20:57

@Am, zijn hoofd is nogal naar de grote kant;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 7:06

@Am, leuk idee! Ik zou m aan de linkerkant, waar hij over het schouder komt een stukje dikker maken, anders zit hij "in het paard" zeg maar :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 13:50

Dus.. Tja.. Ik had weer eens een rare ingeving en probeer weer opnieuw iets anders omdat mijn "normale" werk toch niet door de stemmingen heen komen.. En daarom heb ik dit gemaakt, iets heel anders dan ik normaal doe enzo x). Hij is nog lang niet af xp

Wip 1:
Spoiler:

Wip 2:
Spoiler:
Wip3: Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 2r7y638


Laatst aangepast door smokygirl op do 21 aug 2014 - 19:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Am.

Am.


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : Grot

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 15:36

Smoky thanks! Heb ik een beetje express gedaan. Dit is een dressuur paard, en die hebben meestal kortere benen dan springpaarden (die ik meestal teken). Ik wil een soort hele versie van dit paardje gaan maken omdat hij zo'n leuk maantje heeft. Dus ik ga wss op dA zo'n stamboek maken etc, met dressuur poses erbij lach
ik zal nog kijken naar het doek, maar ik weet niet of ik het houd, vind het er aardig nep uitzien... Hebben jullie een idee hoe ik het als bont eruit kan laten zien?

Mimi komt omdat het hoofd dichterbij staat dan het lichaam knipoog

Terug naar boven Ga naar beneden
http://howrseam.jimdo.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 15:40

@Am Miss als er zo nu en dan wat haartjes uit laat steken? En met die benen bedoelde ik, dat als de voorbenen dichterbij staan, ze dan vaker lager staan in de afbeelding dan de achterbenen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 16:09

Nieuw Projectje voor de maand september.
Het word een shetje en het is eigenlijk geen nieuwe creatie xD
De line komt van mn oude kerstshetje van vorig jaar, heb hem uiteraard verbeterd.
Nog geen echte goede lichtinval toegevoegd :þ
Spoiler:

W.I.P nummer 2.
Heb al wat meer licht enzo toegevoegd en de manen gedaan.
Ik heb nog niet echt aan de buik gewerkt, hoef ik dus niks over te horen xd
Spoiler:


Laatst aangepast door 123ilona op za 23 aug 2014 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 16:52

Dat haaaaaaaaaaaaaaar!   wow!  I love you 
Gaaf! lach
Terug naar boven Ga naar beneden
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 8:14

123ilona schreef:
Nieuw Projectje voor de maand september.
Het word een shetje en het is eigenlijk geen nieuwe creatie xD
De line komt van mn oude kerstshetje van vorig jaar, heb hem uiteraard verbeterd.
Nog geen echte goede lichtinval toegevoegd :þ
Spoiler:

W.I.P nummer 2.
Heb al wat meer licht enzo toegevoegd en de manen gedaan.
Ik heb nog niet echt aan de buik gewerkt, hoef ik dus niks over te horen xd
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 14:23

@Am; opzich zijn de benen niet per definitie het probleem. Het is meer het feit dat het duidelijk twee samengevoegde tekeningen lijkt. Ik weet niet of je uberhaubt foto's als voorbeeld hebt gebruikt of gewoon uit het blote hoofd dit paard hebt getekend maar zoals het hoofd eerst was (zonder de benen dus), was het echt duidelijk een portret foto. Wat extremer perspectief waarbij het hoofd groot uitvalt, terwijl het lichaam dan weer gecorrigeerd perspectief is (minder extreem) waardoor het paard erg uit verhouding lijkt. Als je het hoofd wat kleiner maakt denk ik dat het al een stuk beter in verhouding eruit ziet. Verder wat betreft de mantel, dat kan, zolang je maar dezelfde lichtbron aanhoudt. Bij het paard heb je heel extreem contrast gebruikt (heel licht links, heel donker rechts zegmaar) terwijl bij de mantel het licht van boven komt en het contrast juist heel mild is als je begrijpt wat ik bedoel.

@Smoky; gaaf concept lach Ik vind hem ook tof getekend, let alleen wel op het licht. Het is nu niet echt goed te zien waar het licht vandaan komt.

@ilona; Hij lijkt erg wazig, of heb je een printscreen gemaakt terwijl je ingezoomd stond? Probeer in ieder geval met harde lijnen te werken. Probeer ook nog wat schaduw onder de manen te doen, nu lijken ze nogal plat en met wat schaduw op het hoofd zelf onder de manen dus komt het los van elkaar blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 15:59

Bimmerd schreef:
@ilona; Hij lijkt erg wazig, of heb je een printscreen gemaakt terwijl je ingezoomd stond? Probeer in ieder geval met harde lijnen te werken. Probeer ook nog wat schaduw onder de manen te doen, nu lijken ze nogal plat en met wat schaduw op het hoofd zelf onder de manen dus komt het los van elkaar blij

Jep inderdaad ingezoomd en printsreen gemaakt xD
Oke, bedankt. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het ga doen maargoed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:02

Aah dat kan zeker het wazige effect verklaren blozen plaats volgende keer ook even een voorbeeld van dat ie gewoon op 100% staat (dus niet ingezoomd, niet uitgezoomd) dan is de scherpte van je tekening wat beter te beoordelen knipoog
Heb je gewerkt met lagen (voor de manen aparte laag dan het lichaam van het paard)?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 21:50

Bimmerd schreef:
Aah dat kan zeker het wazige effect verklaren blozen plaats volgende keer ook even een voorbeeld van dat ie gewoon op 100% staat (dus niet ingezoomd, niet uitgezoomd) dan is de scherpte van je tekening wat beter te beoordelen knipoog
Heb je gewerkt met lagen (voor de manen aparte laag dan het lichaam van het paard)?

Oke is goed c:
jep ik werk op verschillende lagen, het lichaam doe ik dan op 1 laag en de manen, anders word het een zooitje met al die lagen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 8:42

Haha, voor mijn nieuwe heb ik voor alleen de vacht al 8 lagen volgens mij :,)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
ShinyStar

ShinyStar


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Assendelft

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 11:54

Ik kan er niet tegen als ik zo veel lagen heb xd 
Dus meestal bij een paard is het het lichaam, de manen/staart, het oog en de hoeven. En dan met een greyscale dan nog eens die lagen met kleur xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://happyfashionblog.wordpress.com/
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 12:05

Ach als je de manen maar apart hebt van het lichaam. Dan kan je onder de manen laag de schaduw die de manen op het hoofd werpen makkelijker toevoegen :p

Ik gebruik voor mn howrse creaties meestal ook maar 3 lagen. Soms een paar extra maar die voeg ik dan vaak halverwegen samen, maar heb pas nog een tekening gemaakt met +150 lagen xD het is maar net wat goed uitkomt en wat je zelf fijn vind blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 14:42

Woow bim, dan zou ik helemaal gek worden haha 150+ lagen blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 19:06

Mijn gemiddelde ligt zo rond 20 lagen.. meestal zijn de helft ervan van die fratsen waarvan ik immers vergeten ben wat ze zijn. Huilen v/h lachen

Ik zit te twijfelen of ik nog een tekening kan klaarstomen voor volgende maand.. vast wel, iemand ideetjes? Of sla ik volgende maand over om eens grondig te gaan oefenen? :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Creaties die NIET voor de ZP zijn
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: