Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+39
Jessie love
Amirah
William B
smokygirl
DitBenIkke444
kiwiaa
(_)NINA(_)
ArtByLieke
Walhter
Mirinosa
bibimoonlight
xBlue
Tigress
Rameare
ShinyStar
Famie.
SylviaH
amber-dk911
xBloem
lyly
murillo
Schleich1
HappyHero
123ilona
jannaelena
inge-0099
mimipony
Loesje446
CCDragon
Sylvia-
kluna
Am.
YukitaOnline
woefie
Levest
emmavriezen
MichelleLover
Dark-Spirit
bloodyeye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 15:06

@Nina
xD Ik snap hem denk ik.
Maar ik denk dat de slokdarm wegvalt in deze houding, als mijn pony zijn neus naar de grond brengt dan zie je daar niks namelijk...
Maar bedankt voor je uitleg!!
Ik ben trouwens ook te lui om dat erin te maken x]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
(_)NINA(_)

(_)NINA(_)


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 25-02-15
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 15:26

Huilen v/h lachen Ik dacht al, ik zie vast iets over het hoofd in verband met de houding.... Maar goed, ik ben blij dat je het nu snapt lach

EDIT:

Zo naar de manege, dus voor vandaag weer even klaar met tekenen. De overgang naar de sokken ga ik nog proberen om vloeiender te maken en de staart is puur even voor het idee. Tips voor de lichtinval e.d. tot nu toe?
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Foto1k0-8WNJ7CCO
Terug naar boven Ga naar beneden
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 17:53

@Nina

Nice!! Ziet er al gaaf uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
(_)NINA(_)

(_)NINA(_)


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 25-02-15
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 19:12

Dankje!! Alleen komen nu de manen, staart en erger.... het hoofd, dat zijn nou niet bepaald mijn beste punten Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 20:02

Jij gaat snel zeg. tong

Ziet er heel gaaf uit! Die appeltjes zijn echt superleuk. lach
De overgang van de sokken, ik denk dat het daarvoor al heel erg helpt als je ook wat bruine haartjes over het witte heen laat vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 20:47

klein vraagje waarom zit er bij de kont eigenlijk haar ? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
(_)NINA(_)

(_)NINA(_)


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 25-02-15
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 14:13

@roodvos: Dankje! Ik heb geprobeerd de sokken wat vloeiender te maken door inderdaad wat bruine haren toe te voegen, ik ben nog niet helemaal tevreden, maar weet ook niet zo goed hoe het anders moet....
@manon van es: Ik wilde eigenlijk ook over de ruggengraat nog wat "behang" laten lopen, om een soort fantasy-paard te maken, maar dat vond ik toch wat teveel werk, ik vond het op de benen wel leuk dus heb ik het daar zo gelaten Huilen v/h lachen

Ik zie net dat het onderste gedeelte van de hals wel erg donker is, dat ga ik nog even aanpassen. Iemand nog tips voor de manen en staart of het hoofd? Dat zijn echt punten die ik lastig vind...
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 9:45

Hmm oke

Ik zou die voorlok niet doen knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 19:43

Spoiler:

Tips of tips? Wat vinden jullie van de benen?
Achterbenen moeten nog "behaart" worden....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 20:46

Kleine update, ik denk dat hij af is, tenzij jullie vinden dat er iets nog iets geperfectioneerd kan worden lach

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
kiwiaa

kiwiaa


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 01-03-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:31

Hoihoi blij Ik ga proberen terug wat actiever creaties te maken, dus vond het wel leuk idee om me ook aan te melden voor het forum.

Inge, ik vind de blauwe versierseltjes misschien iets te weinig geïntegreerd met het paard, dat verder helemaal niets blauw in zich heeft, maar ik ben dan ook wel iemand van de kleurzwemen en veel mensen zijn daar niet zo fan van :p

Nina, toffe creatie! De voorlok lijkt inderdaad een beetje raar te wapperen zo.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.laurenceverheijen.t83.net
kiwiaa

kiwiaa


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 01-03-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:42

Deze had ik vorige maand ingestuurd maar hij raakt niet door. Heb 'm al eens stipjes gegeven maar dat vind ik ook niks Huilen v/h lachen
Enige suggesties om hem wat op te fleuren/interessanter te maken? Anatomie klopt niet helemaal, maar dat ga ik niet meer veranderen! Sorry neutraal


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.laurenceverheijen.t83.net
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:51

@kiwiaa: Misschien het oog wat sprekender maken? verder zou ik niet weten wat je nog zou moeten veranderen..
Je kan ook wat dingetjes toevoegen en dan denken aan bloemetjes, ketting of zo. Je kan misschien een vlinder bij z'n neus tekenen, daar past de houding wel bij. blij Ik kan hier allemaal ook onzin praten hoor ik heb er geen verstand van Huilen v/h lachen
Het verbaast me wel dat hij niet door ging schrik
Terug naar boven Ga naar beneden
kiwiaa

kiwiaa


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 01-03-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 15:09

Ja het oog kan ik idd wel wat meer laten opvallen. Heb er wat mee zitten prutsen maar vond het nooit oke, nog maar es poging doen blozen

Vlindertje is idd leuk! Maakt het vrolijk ja! Eens kijken of ik iets meer kan doen in die richting Feestje!
dankje!

Ik had ook wel echt heel erg gehoopt dat hij door ging gaan, dit is voor mijn doen al een vrij afgewerkte tekening en heb er al veel lelijkere door gekregen , maar helaas pindakaas clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.laurenceverheijen.t83.net
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 15:36

Succes! Hij komt echt wel een keer door, het is een super mooie en leuke creatie. applaus
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 16:35

Kiwiiiiiiiiiiiiiiii!

Heel gaaf paard, het is net alsof hij aan het dansen is lach

Inge,leuk dat blauwe! Alleen het kristal op zijn kont vind ik er een beetje uitzien alsof het niet aan het paard vast zit, ik heb alleen geen flauw idee hoe je dat zou kunnen oplossen. tong

Nina, misschien kan je bij de manen en de staart proberen om de overloop tussen wit en bruin iets minder grof de maken? Dat kan je doen door de twee kleren meer te laten overlappen, dus het witte hoger en het bruine lager, en door niet in een keer van bruin naar wit te gaan, Dus ook nog lichtbruin ertussen. Dat geldt ook voor de sokken. Wat je ook nog zou kunnen proberen is de haren in verschillende diktes tekenen.
Wat bij de sokken ook wel meehelpt denk ik, is als de bovenkant van de bruine haren niet zichtbaar is. Dat die dus opgaan in de vacht. Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je me een beetje snapt. tong
Verder wel een heel tof idee. lach
Wat je verder misschien nog kan doen is het neusje grijs maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 8:21

Ik ga deze de komende dagen afmaken en als het meezit inzenden (heb geen pasjes meer lol).
Spoiler:

En daarna zal ik verder gaan aan deze 2 peerdjes (Ben ze ff appart aan t zetten nu xd).
Spoiler:

Ik ben iedere keer druk met andere dingen enz dus ja teken best weinig. Ik edit meer dingen en zit veel op Star Stable xd
Normale mensen zijn afwezig ivm school, maar school be like sjit for me, oops! blozen
Terug naar boven Ga naar beneden
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 8:48

@ilona

nice Iloon!!! Echt super gaaf! Wat ben jij vooruit gegaan zeg schrik
Als ik jouw was zou ik proberen de schouder iets minder vaag te maken, en het oog iets opvallender.
Voor de rest super gaaf!! Die moet je zeker inzenden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 9:45

Ooh t lichtje moet nog in k snap m al xd
En thanks :3
Terug naar boven Ga naar beneden
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 14:53

Ik ben nu toch echt met zo'n mislukt geval bezig... Hijs zo slecht dat ik hem niet eens in het forum durf te plaatsen Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 15:27

Volg je hart, doe wat goed voelt ken geen schaamte lol
Terug naar boven Ga naar beneden
inge-0099

inge-0099


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 28

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 15:33

Ik ga hem wel wat minder mislukt maken, dan plaats ik hem wel Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/inge0099
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:16

hij is af:D
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 8VlNxn
hopelijk willen jullie er op stemmen:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:43

@Marrie: Hij is heel erg mooi geworden en je bent echt vooruit gegaan. blij
Natuurlijk ga ik stemmen!
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 18:53

deze ingezonden

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 25 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Creaties die NIET voor de ZP zijn
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: