Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+18
sasnoo
murillo
Lightning
HorseGoddess
YukitaOnline
Kayleigh Casier
DitBenIkke444
Follow2you
kiwiaa
Amirah
lyly
manon van es
angels20
Bimmerd
roodvos
Marrie98
smokygirl
Jessie love
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:06

Ohke ik plaats wel ff join.me

( mag hier wel ff he)
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:08

https://join.me/723-943-281

Alsjeblieft Roodje XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:42

Dank jullie wel lach

Manon lucky bastard heeft photoshop ;_; Im a little jealous
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 16:21

WhoopWhoop heb toestemming om hem in te zenden wanneer hij klaar is *doet vreugdedansje*

Maar hier weer een WIP:

Ben te lui om te typen dus de tekst staat op de foto tong

Iemand Tips/Tops?

Stocks:
Kleur inspiratie: http://manonvanes.deviantart.com/art/Horse-Stock-03-146641627
lineart: http://agaave.deviantart.com/art/Free-Horse-Lineart-461284832 (gespiegeld).


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 20:36

Niemand die er een tip ofzo voor mij heeft? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:14

@Goddess, welkom op het forum!

Leuk begin van je creatie! blij Gebruik je er ook een line bij? (Mocht dat niet zo zijn, vind ik het heel knap dat je zover bent gekomen! Maar vaak worden de tekeningen nog net iets mooier met een line, die kun je op een hogere laag zetten en die helpt je met het tekenen van je paard blij )Ben benieuwd naar de techniek die je gebruikt blij.
Ik vind de diepte die je hebt gemaakt in de vacht zelf erg mooi gelukt. Probeer dit ook te verwerken in de manen en staart enz.
Een paar tips: Persoonlijk stem ik sneller op een paard waar ik ook de ogen van kan zien, de ogen van een paard geven het vaak net wat meer karakter en op een tekening staat het ook net wat mooier blij.
De hoefjes vind ik nog een beetje aan de kleine kant. Het lijkt een beetje wiebelig. Probeer ze een beetje breder te maken en misschien een tikkeltje hoger.
Zoals eerder gezegd vind ik de manier waarop je de vacht hebt gedaan wel bijzonder, heel apart. Let er wel op dat deze niet al te wazig wordt. Vooral bij de benen is het wat vaag. Probeer wat kleinere brushes te pakken en er wat meer textuur en contrast in te krijgen blij

EDIT: Ik was een pagina te vroeg natuurlijk.. Ik zie nu op de nieuwe pagina dat je al weer iets verder bent. Leuk idee met de sneeuwpop en de wortel! De sneeuwpop is heel mooi wit, alleen het paard lijkt er heel erg kleurloos bij. Je kunt het paard net iets witter maken, en misschien met wat geel en blauwtinten gaan gooien. Meestal leeft het dan nog iets meer op blij

Waarschijnlijk ben ik natuurlijk weer veel te laat enzo, maar misschien kan je deze tips nog gebruiken voor een volgende creatie blij

Zoo, een hele tekst! Succes met tekenen!


Laatst aangepast door smokygirl op zo 27 dec 2015 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:38

@Manon, mooi op weg!

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en ik ben lui dus ik heb eerdere werkjes van je niet meer onthouden ben ik bang. Dus ik houdt het puur op deze die je nu hebt gemaakt qua tips en tops blij

Wat me als eerste opvalt is dat je heel veel wit hebt gebruikt, of zo lijkt het tenminste tong. Niks mis mee natuurlijk! Maar als je kijkt op de wang en aan de zijkanten van het hoofd, wordt het een beetje wazig daar door het witte. Het lijkt dan een beetje alsof er wolkjes voor hangen. Misschien kun je dit oplossen door wat geel te gebruiken op de plekken waar het lichter moet en misschien blauw of iets dergelijks op de donkerdere plekken? Vaak wordt het dan net iets levendiger blij. Het witte kan je natuurlijk behouden, maar ik zou het net iets minder doen. Meer om het andere te accentueren.

Wat me als tweede opvalt is dat het oog en de neus heel 'hard' zijn en de rest van het hoofd nog heel 'zacht'. (Uh, snap je wat ik bedoel? haha.) Misschien was je nog niet helemaal klaar met het hoofd, ik weet het niet want het staat er niet bij hihi. De 'spiertjes' langs de zijkant van het hoofd heb je wel mooi uitgetekend, probeer deze nog iets meer uit te werken richting de bovenkant van de neus. Als je de snuit dan nog iets meer laat over lopen in het bruine deel van het hoofd ziet het er vast heel goed uit! blij.

Ik zie dat je erbij hebt staan dat je niet tevreden bent over de oortjes. Naar mijn idee zijn de oortjes op zich helemaal niet vreemd. Ik denk dat als je ze wat verder uitwerkt, de randjes van de oren wat duidelijker maakt en de binnenkant wat donkerder dat het er al beter uit ziet blij.
Mocht het er dan nog raar uit zien, misschien kun je ze dan wat meer naar beneden zetten? Of misschien iets vergroten?
Meestal als ik zoiets heb, knip ik het precies langs de lijntjes uit, kopieer ik het en plak ik het er opnieuw neer. Dan vervorm ik het tot ik de juiste maat en vorm zie, en dan werk ik het verder uit. Misschien werkt het voor jou ook wel blij.

Je bent nog bezig met de manen, dus daar wil ik niet al te veel over zeggen. Ik vind de glans persoonlijk iets teveel, maar anderen kunnen daar natuurlijk een heel andere mening over hebben!


Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat ik het wat goed heb uitgelegd!

xx smoky
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:44

@Lightning, tof peerd! (en ook welkom! Denk ik?)

Heel leuk gedaan, ik denk dat hij nog best wel een kans maakt blij. Ik teken zelf op een andere manier, dus echt tips kan ik je niet geven.
Vind het paardje er heel leuk en speels uit zien.
Het paardje zelf heeft niet zo heel veel licht en donker, maar eigenlijk vind ik het dit paardje wel heel leuk staan! blij. Bij de benen zie je tussendoor dat je de penseel streken nog heel duidelijk ziet. Persoonlijk vind ik het altijd net wat mooier dat het wat meer weggewerkt is. Ook bij enkele hoeven is het niet helemaal strak.
Ook verkleind ziet je paardje er heel goed uit! blij

Ga zo door! Ik ben benieuwd

smoky


Laatst aangepast door smokygirl op zo 27 dec 2015 - 22:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:56

Zooo, ik heb heel wat berichtjes enzo getypt hier, en ik hoop dat iedereen er wat aan heeft.
Nope, ik ben momenteel eigenlijk niet meer aan het tekenen. Mijn opleiding is nogal tijdrovend. Ben momenteel wel een schilderij aan het maken, maar zonder paard erop.
Ben ook niet verder gegaan met het paard met het gewei van twee pagina's terug. Misschien pak ik het wel weer een keer op..

Geen idee wanneer ik weer op het forum kijk, als ik weer een kijkje neem, ben ik weer benieuwd naar jullie creas! blij

xxx smoky

p.s. alle tips enzo bedoel ik positief. Ik hoop echt dat jullie er wat mee kunnen en ze ook gebruiken om dingen te verbeteren. Of desnoods als tips voor volgende creaties. Want met tips en verbeteren kom je verder! blij
En niemand is perfect dus tips zijn er altijd. Maar vergeet de tops ook zeker niet!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:19

Oké smokey dankjewel voor de tips daar kan ik wat mee over die lichtinval die heb ik wel wat aangepast maar al dat witte heb gedaan omdat wanneer je het verkleint het stukken minder opvalt blij
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 14:24

WIP

Tips?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 23:25

@manon, goed op weg!

Misschien kan je het oog nog iets meer glans geven? Of iets lichter? Doordat de rest meer glans heeft valt het oog een beetje weg blij.
Als je m verder uit gezoomd hebt, valt het witte inderdaad minder op. Ik ben benieuwd hoe hij wordt!

xx smoky
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 9:57

Ja klopt maar ik stoorde me een beetje aan de glans van het oog, het oog was heel licht eerst, dus heb hem iets donkerder gemaakt ik kan hem wel een beetje lichter maken blij
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 20:54

@manon, misschien helpt het dan om de vacht rondom het oog wat lichter te maken. Dat het wat vloeiender overgaat in het bruine? blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 14:16

Ja dat kan ik ook nog proberen tong
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 21:27

smokygirl schreef:
@Lightning, tof peerd! (en ook welkom! Denk ik?)

Heel leuk gedaan, ik denk dat hij nog best wel een kans maakt blij. Ik teken zelf op een andere manier, dus echt tips kan ik je niet geven.
Vind het paardje er heel leuk en speels uit zien.
Het paardje zelf heeft niet zo heel veel licht en donker, maar eigenlijk vind ik het dit paardje wel heel leuk staan! blij. Bij de benen zie je tussendoor dat je de penseel streken nog heel duidelijk ziet. Persoonlijk vind ik het altijd net wat mooier dat het wat meer weggewerkt is. Ook bij enkele hoeven is het niet helemaal strak.
Ook verkleind ziet je paardje er heel goed uit! blij

Ga zo door! Ik ben benieuwd

smoky

Dankjewel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
YukitaOnline

YukitaOnline


Aantal berichten : 210
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 22:42

Nieuwe creatie
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 11lq4nk
Wat vinden jullie ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://juhana.nl
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 18:07

Hai iedereen! blij
"On Your Toes":

Wat vinden jullie hiervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 21:22

Gaaaaaaaf schrik
Mooi kleurgebruik, goed met die blauwe schaduwen en heerlijk simpel maar niet te. En de manen zijn gaaf lach
Alleen benen kunnen nog iets netter afgewerkt worden. Verder echt heel tof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 7:03

roodvos schreef:
Gaaaaaaaf schrik
Mooi kleurgebruik, goed met die blauwe schaduwen en heerlijk simpel maar niet te. En de manen zijn gaaf lach
Alleen benen kunnen nog iets netter afgewerkt worden. Verder echt heel tof.

Ik zal de benen nog wat netter maken. Dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 17:48

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Onyourtoes_export_by_darksaber13-d9pa8mb

Dit is het geworden, ik hoop dat deze wel doorgaat blij (sorry voor de roze krabbeltjes, ik vertrouw jullie wel enzo maar ik wilde geen inzend-klare tekening op internet zetten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
Kayleigh Casier

Kayleigh Casier


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-12-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Peperkoekenhuisje

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 13:39

Erg mooi, Lightning, maar ik vind heb persoonlijk een beetje 'smudgy'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kayleighcreative.blogspot.com
YukitaOnline

YukitaOnline


Aantal berichten : 210
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jan 2016 - 21:32

@Lightning, die vindt ik ongelooflijk mooi en gaaf! ga er zeker op stemmen!!!!
Ik vindt hem niet smudgy:')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://juhana.nl
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimema 8 feb 2016 - 21:04

Voorproefje voor men poging tot een Helios Straal. Men eerste maan.
nu nog ff bedenken wat ik er ookal weer mee wilde doen. Eigenlijk wilde ik een enorme Galaxy eromheen maken, echt zo'n Nebula iets, maar weet niet of dat wel origineel is.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 20:25

Spoiler:

Oke oke, ik heb er iets mee gedaan al.
Alleen nog wat leegjes, maar zo'n Melkweg/Galaxy achtig iets lukte niet en een andere planeet(met ring) mislukte ook, dus ik verzin nog wat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Creaties die NIET voor de ZP zijn
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Ga creaties
» Mijn creaties/lines

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: