Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties die NIET voor de ZP zijn

Ga naar beneden 
+42
Oakshield
Am.
boy01
emmavriezen
Miron.
sharonesmee
Horsegirl2002
Cookieluf
Jaguar.
inge-0099
YukitaOnline
Eva2-4
Tigress
xBloem
CCDragon
HappyHero
Levest
Bimmerd
Dark-Spirit
Face.
William B
shannen1711
bloodyeye
Rameare
Camilla97
Random.
maritquattro
123ilona
MichelleLover
sneeuwgek
ShinyStar
EmmaVZ
kluna
puppy1128
roodvos
marjolijn10
DitBenIkke444
manon van es
mimipony
lauradecoole
Loesje446
smokygirl
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39  Volgende
AuteurBericht
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 17:41

een PEER. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
CCDragon

CCDragon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Leeuwarden/Drenthe

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 19:40

Het object dat rechts van je ligt/staat (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
DitBenIkke444

DitBenIkke444


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 19:58

uhm.. ik ben weer eens veel te onorigineel.... xD
Hier is mijn chevypaard, ik wilde hem toch nog eens een keer goed goed goed tekenen :') realistiiiisch enzo xD en ik ben van mening dat een realistische tekening begint bij goede anatomie :p Dussss.. commentaar? =D

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 2q0j6mg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ditbenikke.deviantart.com/
EmmaVZ

EmmaVZ


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:13

Ziet er al heel goed uit! Alleen de neus is afgesneden dus i dont know of die goede anatomie heeft xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://emmavz.deviantart.com
DitBenIkke444

DitBenIkke444


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:22

@Emma;

is op mn tekening ook zo, expres gedaan xD
don't ask me why... :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ditbenikke.deviantart.com/
DitBenIkke444

DitBenIkke444


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:27

neeee, ik ben er niet echt tevreden mee :')
ik denk dat ik morgen maar opnieuw begin, en misschien doe ik hem zelfs wel zwart-wit...

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Aphht3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ditbenikke.deviantart.com/
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:49

Bedankt voor de ideeën roodvos en CCdragon xD

ikke haha lol ik had hem never nooit opnieuw gedaan maar dat mag je natuurlijk zelf weten  lach 
Terug naar boven Ga naar beneden
MichelleLover

MichelleLover


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 23:49

Ik heb eigenlijk ontdekt dat ik op papier tekenen makkelijker vind en de grip ook wel te pakken heb daar blij Dus hier zal ik jullie eens 2 hoofdjes laten zien blij Zeg maat heerlijk wat je ervan vind Huilen v/h lachen
Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Bhgn6d
Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Vnce2h
En welke is leuker? Ik ga voor de tweede hihi blij In de eerste zit half uurtje werk en in de tweede meer dan een uur Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 8:44

Ziet er goed uit!
ik zou ook voor de tweede gaan, de kaak is daar alleen iets te breed. Als je een lijn recht naar beneden trekt vanaf het oog, ik denk dat hij ongeveer daar mag stoppen. blij
(dit is niet een standaard regel, maar ik zeg het om even de plek aan te geven. als je je paard in een andere hoek tekent komt het sowieso al niet meer uit. Huilen v/h lachen )
Terug naar boven Ga naar beneden
MichelleLover

MichelleLover


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 9:07

Ja de kaak is daar ook een beetje groot, maar het kan ook zo lijken door het hoofdstel hihi blij Ben niet zo heel goed in anatomie en hoofdstellen, dus bedankt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 9:15

Ik vind de manen bij allebei een beetje té.. ja.. hoe moet ik het zeggen.. heel erg aanwezig laat ik maar zeggen, daarnaast zijn ze niet zo realistisch (de manen)
verder wel heel mooi hoor knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
CCDragon

CCDragon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Leeuwarden/Drenthe

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 13:42

Het is al een goed begin, maar je zal de anatomie nog wat meer moeten bestuderen. Bij het eerst plaatje zitten de oren bijvoorbeeld te ver naar achteren. Als de de achterste kaaklijn door trekt omhoog, zou je bij de achterkant van de oren moeten eindigen (daar zit de spieraansluiting).
Wat Loesje al zei over de manen: Ze ogen niet erg realistisch. Probeer lange, vloeiende lijnen te gebruiken en wees niet bang om stukjes 'leeg' te laten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
MichelleLover

MichelleLover


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 19:25

Oké allemaal bedankt hihi!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
xBloem

xBloem


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Op planeet cookie! :3

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 9:53

Ik oefen met paarden tekenen dat ik ooit met de ZP mee kan doen  lach

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 9tix5x oja hier is de foto knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
CCDragon

CCDragon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Leeuwarden/Drenthe

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:11

Als je nog een beginnende tekenaar bent, is het handig om gebruik te maken van line art. Dit kan je van andere mensen gebruiken of het zelf maken. Je hebt nu helemaal geen omlijning, waardoor het onduidelijk is waar de benen elkaar kruizen. Als je bijvoorbeeld googled op 'paarden line art', kan je er eentje als voorbeeld gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
shannen1711

shannen1711


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle of Nowhere

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:30

@xbloem, als je zelf een line wilt tekenen raad ik je aan om het op papier te doen en dan in te scannen. Daarna kan je het dan overtrekken op de pc. Is meestal veel makkelijker dan op de pc in een keer tekenen.

Ook kan je best meer schaduw en licht gebruiken (dus ook kiezen waar het licht vandaan komt).

Heleboel tips, dus hopelijk kom je zo weer wat verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:38

@xBloem
-De nek is te lang en te dun
-De benen kloppen niet
-Hij is wat slordig en ik raad je aan met lagen te gaan werken (dat is echt niet zo moeilijk als je denkt)
-het oog is te groot en te lange wimpers
-wat meer kleurverschil en licht en schaduw
-manen en staart realistischer maken
hoop dat je er wat aan hebt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 16:57

@MichelleLover
ziet er al goed uit!
ik persoonlijk vindt de 2e mooier dan de eerste
omdat je daar uitgebreider aan de schaduwen hebt gewerkt
ga vooral door met oefenen ! en kijk goed naar fotos en echte paarden
en wees niet bang om door te tekenen aan een tekening en hem te blijven verbeteren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 17:01

@xBloem

ik ben het eens met de anderen, de anatomie klopt nog niet echt...
kijk veel naar paarden en foto's en oefen heel veel, dan komt dat helemaal goed
het werkt idd fijner als je digitaal bezig bent om met lagen te werken
maar het begint allemaal met een goede schets en of line lach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 18:47

Als je de helft van je bericht vergeet te plaatsen, kan je je bericht editen. knipoog
Hier schijnen nogal wat mensen moeite mee te hebben, om dit in hun systeem te krijgen, omdat het op howrse niet kon, maar het is echt handiger als je plaatje in hetzelfde bericht staat als je tekst.
(dit hoeft niet als er al iemand na je gepost heeft, of als je volgende post tijden laer is en het over weer heel iets anders gaat. alleen als het eigenlijk in hetzelfde bericht moest. Dat houdt het overzichtelijk. blij)


Bloem, voor je eerste is hij an sich netjes, maar er valt inderdaad nog veel te verbeteren. Ik heb niet zo veel toe te voegen, alles is al gezegd. knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:08

Ik zal hier ook maar weer even wat laten zien:
Een nieuw projectje, en, niet voor de ZP, gezien de ruiter. Tips zijn altijd welkom. tong
Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 9zm710
Terug naar boven Ga naar beneden
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:11

kei mooi!
alleen zit de man er niet heel soepel op als je begrijpt wat ik bedoel
en de achterbeen van de paard zou ik iets anders tekenen lijkt net of ie nu gedraaid is en dat we hem van de zijkant zien zegmaar terwijl we hem juist iets van voor moeten zien
verder echt heel mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:17

Kluna, jup, daar heb ik nogal wat moeite mee.. Ik teken zo goed als nooit mensen. Als je iets weet om dat wat te verminderen, graag!
Dat achterbeen ga ik mee puzzelen. blij
Terug naar boven Ga naar beneden
CCDragon

CCDragon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Leeuwarden/Drenthe

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:39

Ik denk dat het vooral de verhoudingen zijn. Het hoofd van de man is te groot voor zijn lichaam. Het boven lijf moet van de kin tot het kruis ongeveer twee en een half hoofd lang zijn en de benen van de heup tot de hiel ongeveer vier hoofden. Als je een persoon dubbel vouwt, zijn de benen langer dan het bovenlijf en het hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:53

Dankjewel! Ik ga aan de slag. tong
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties die NIET voor de ZP zijn
Terug naar boven 
Pagina 10 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ga creaties
» Mijn creaties/lines
» Creaties in het frame plaatsen
» WIP (Work In Progress) van mijn creaties!
» Mijn creaties(graaag tips)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: