Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Creaties die NIET voor de ZP zijn

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
AuteurBericht
xBloem

Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 15

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 18:15

Hoeven komen nog, iemand tips?
Spoiler:

manon van es

Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 18

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 18:43

xbloem, er is niet veel wat er klopt...
al moest het een cartoon paard voorstellen het oog is veeelst te groot manen erg slordig en paard heeft veel te lange nek ( tis net een dinosaurus zo...) en als je licht en schaduw laat zien valt er meer over te zeggen dan alleen maar 1 kleur.

http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-51104.html
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin

Aantal berichten : 421
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 18:51

@manon, dit kun je ook op een aardige manier zeggen. Hoe je het nu zegt is gewoon gemeen.
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Loesje446

Aantal berichten : 315
Leeftijd : 16

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 18:52

@xBloem: Ik neem aan dat je cartoon geprobeerd hebt. Goede poging! Helaas, eigenlijk klopt er vrijwel niks.. Het oog is te groot, moet meer draaien. De vorm van het hoofd klopt niet, maak ook echt de vorm met de wang en neus duidelijk. Goed naar plaatjes kijken, en veel oefenen.
smokygirl
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 18:55

@xBloem, leuke kleurtjes heb je uitgekozen blij. Wordt het een cartoon creatie? Heb je van tevoren een line gemaakt?
Welk programma gebruik je om te tekenen? blij

Xx smoky
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 19:04

smokygirl schreef:
@xBloem, leuke kleurtjes heb je uitgekozen blij. Wordt het een cartoon creatie? Heb je van tevoren een line gemaakt?
Welk programma gebruik je om te tekenen? blij

Xx smoky

Het wordt bij mij ook meer een cartoon, heb het zonder line gedaan en gebruik gimp.

smokygirl
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 19:13

@xBloem, probeer bij je volgende creatie eerst een keer een line te maken. Dit is ook heel handig en mooi bij cartoons! lach. Kijk naar andere cartoons maar ook naar de foto's. De line die je dan hebt gemaakt kun je op een aparte laag zetten. Weet je hoe dit moet?
Met behulp van een line is het makkelijker alles in verhouding te krijgen en schaduw en licht erin te proppen. Een cartoon heeft dst namelijk ook! blij

Ik hoop dat je iets doet met deze tip want het is echt heel handig!

Xx smoky
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 19:19

smokygirl schreef:
@xBloem, probeer bij je volgende creatie eerst een keer een line te maken. Dit is ook heel handig en mooi bij cartoons! lach. Kijk naar andere cartoons maar ook naar de foto's. De line die je dan hebt gemaakt kun je op een aparte laag zetten. Weet je hoe dit moet?
Met behulp van een line is het makkelijker alles in verhouding te krijgen en schaduw en licht erin te proppen. Een cartoon heeft dst namelijk ook! blij

Ik hoop dat je iets doet met deze tip want het is echt heel handig!

Xx smoky
Hey, een hele goede, thankss blij bij een echte is het mwah maar bij een cartoon lijkt het me leuk blij

smokygirl
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 19:20

Ja toch? Cartoons kun je zo gek maken als je maar wil, als het allemaal wat bijelkaar past kan ie heel leuk worden! lach
Bimmerd

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   di 10 maa 2015 - 21:18

Waar je bij cartoon goed op moet letten, zeker omdat de proporties niet perse hoeven te kloppen, is dat je cartoon diertje in balans moet zijn. Bedenk wat er zou gebeuren als je cartoon diertje echt zou zijn en bij jou in de kamer zou staan. Zou hij dan omvallen? In dat geval is vaak het hoofd te groot en/of nek te lang. Zou hij door zn pootjes zakken? in dat geval moeten de benen toch net wat anders (net iets meer gevormd, dan wel dikkere voetjes, dan wel dikkere beentjes, dan wel langere of juist kortere beentjes). Stel, je zou je cartoon diertje ronddraaien, zou hij er dan goed uitzien? (denk hierbij vooral aan het gezichtje, als je je paard van voren zou zien, zitten de ogen dan niet heel dicht bij elkaar? of juist te ver uit elkaar?
Verhoudingen blijven belangrijk, ondanks dat je er wel wat mee mag spelen blij

the quick brown fox jumps over the lazy dog ♪
http://bimmerd.deviantart.com/
manon van es

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   wo 11 maa 2015 - 14:04

smokygirl schreef:
@manon, dit kun je ook op een aardige manier zeggen. Hoe je het nu zegt is gewoon gemeen.

Dit was niet gemeen bedoelt smokey knipoog Het was om een idee te geven.

smokygirl
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   wo 11 maa 2015 - 16:56

Dan had je het best wel wat aardiger kunnen zeggen. Van wat je hebt gezegd kon ze niks leren eb het komt hard aan. Denk daar de volgende keer even om. Andere mensen reageren ook niet zo op jouw creaties knipoog
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   do 12 maa 2015 - 15:51

Dit is mijn cartoon nu:
Ontwerp door mij
Line door inge-0099 (klein beentje bewerkt, kwam omdat mijn ontwerp donker was knipoog)

Spoiler:

.

Achtergrond is rood doordat het jpg is geek (orgineel xjf is nog gewoon.)

roodvos
Admin

Aantal berichten : 822
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   do 12 maa 2015 - 16:07

Ziet er al leuk uit!
Werk je met lagen? Het is heel handig als je een nieuwe laag aanmaakt en die onder die van de line zet, dan hoef je niet te proberen om niet over de line heen te kleuren omdat de line gewoon boven je ding zichtbaar blijft. blij
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   do 12 maa 2015 - 19:16

roodvos schreef:
Ziet er al leuk uit!
Werk je met lagen? Het is heel handig als je een nieuwe laag aanmaakt en die onder die van de line zet, dan hoef je niet te proberen om niet over de line heen te kleuren omdat de line gewoon boven je ding zichtbaar blijft. blij

Aha thanks :)Maarkan ik dan het beste overnieuw beginnen, of verdergaan?

manon van es

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   do 12 maa 2015 - 19:34

xBloem schreef:
roodvos schreef:
Ziet er al leuk uit!

Je zou beter overnieuw kunnen beginnen knipoog als je de line natuurlijk hebt opgeslagen

Nog sorry van eergisteren (?) bedoelde het niet zo en was beetje chagerijnig en dacht dat dit topic me beetje zou opfleuren... Nee

xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   do 12 maa 2015 - 19:34

manon van es schreef:
xBloem schreef:
roodvos schreef:
Ziet er al leuk uit!

Je zou beter overnieuw kunnen beginnen knipoog als je de line natuurlijk hebt opgeslagen

Nog sorry van eergisteren (?) bedoelde het niet zo en was beetje chagerijnig en dacht dat dit topic me beetje zou opfleuren... Nee
maakt niet uit hoor blij

xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 16:19

Tadaaa knipoog
Spoiler:

manon van es

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 17:13

Als je er contrast ( verschil licht en donker (schaduw) ) inmaakt dan ben ik al heel tevreden :p

Loesje446

Aantal berichten : 315
Leeftijd : 16

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 17:25

@xBloem: Haha, die is echt ontzettend leuk! Werk je met gimp? Misschien moet je de kruising in de benen waar de staart hangt iets lager doen, zodat ie ook een buikje heeft.
Hier een tip: maak een nieuwe laag aan, die je ook weer onder de laag van de lijnen doet, maar wel boven die van de basiskleur. Waar je de penseel grootte kan veranderen, kan je ook de dekking vinden. Als je die nu iets lager zet, en een donkere kleur tint van de kleur neemt die je nu hebt en dan overgangen gaat maken krijg je schaduw. Je kan hetzelfde doen met licht. Heb je join.me? ik kan je helpen daarmee.
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 17:48

@manon zal het proberem
Loesje446 schreef:
@xBloem: Haha, die is echt ontzettend leuk! Werk je met gimp? Misschien moet je de kruising in de benen waar de staart hangt iets lager doen, zodat ie ook een buikje heeft.
Hier een tip: maak een nieuwe laag aan, die je ook weer onder de laag van de lijnen doet, maar wel boven die van de basiskleur. Waar je de penseel grootte kan veranderen, kan je ook de dekking vinden. Als je die nu iets lager zet, en een donkere kleur tint van de kleur neemt die je nu hebt en dan overgangen gaat maken krijg je schaduw. Je kan hetzelfde doen met licht. Heb je join.me? ik kan je helpen daarmee.
Ik he geen join.me, en wat bedoel je precies? Ik kan zelf niet goed lines tekenen heb iemand gevraagd

roodvos
Admin

Aantal berichten : 822
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 18:16

Jaaaaaa, zo ja! lach

Waar ik nu even naar zou kijken is die kleine witte vlekjes: Je hebt niet helemaal zorgvuldig ingekleurd, waardoor sommige stukjes nog transparant/wit zijn. blij

En je hebt wel een hele schattige line uitgekozen lach
xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   vr 13 maa 2015 - 18:30

roodvos schreef:
Jaaaaaa, zo ja! lach

Waar ik nu even naar zou kijken is die kleine witte vlekjes: Je hebt niet helemaal zorgvuldig ingekleurd, waardoor sommige stukjes nog transparant/wit zijn. blij

En je hebt wel een hele schattige line uitgekozen lach
Klopt, heb hem 1000 keerofzo opnieuw ingekleurd en geupload, maar er blijven vakjes.

Inge heeft de line getekent ik heb hem ontworpen blij

xBloem

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   zo 15 maa 2015 - 9:41

xBloem schreef:
Tadaaa knipoog
Spoiler:

Iemand een idee waar ik de lichtinval vandaan moet doen... Ik weet het namelijk niet Nee

smokygirl
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   zo 15 maa 2015 - 10:40

@xBloem

Als je het moeilijk vindt om te bepalen waar het licht weg komt dan kun je het beste een nieuwe laag aanmaken. Op deze nieuwe laag teken je een zonnetje. Waar dit zonnetje staat komt jouw licht vandaan. Ik vind het zelf altijd makkelijk wat streepjes te zetten vanuit dat punt.
Daarnaast is het makkelijk om met bijvoorbeeld een blauwe kleur de plekken te markeren waar de schaduw moet komen en met rood bijvoorbeeld de plekken waar het licht komt op je paardje.

Als je dan eenmaal aan het licht en schaduw begint, kun je dat ook geheel op een nieuwe laag doen. Als het dan mislukt kun je gewoon die laag verwijderen of gummen zonder dat je je paardje verprutst ^^
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   

Creaties die NIET voor de ZP zijn
Terug naar boven 
Pagina 36 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van castratie muis, niet voor gevoelige mensen
» Druppel (lukt niet goed)
» Ik wil een compact camera kopen voor erbij.
» Planten, mos en ander groen voor muizen
» Hoe giftig zijn spitsmuizen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: