Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties die NIET voor de ZP zijn

Ga naar beneden 
+42
Oakshield
Am.
boy01
emmavriezen
Miron.
sharonesmee
Horsegirl2002
Cookieluf
Jaguar.
inge-0099
YukitaOnline
Eva2-4
Tigress
xBloem
CCDragon
HappyHero
Levest
Bimmerd
Dark-Spirit
Face.
William B
shannen1711
bloodyeye
Rameare
Camilla97
Random.
maritquattro
123ilona
MichelleLover
sneeuwgek
ShinyStar
EmmaVZ
kluna
puppy1128
roodvos
marjolijn10
DitBenIkke444
manon van es
mimipony
lauradecoole
Loesje446
smokygirl
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Volgende
AuteurBericht
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 14:32

Aah haha, ik denk dat de ster in dit geval voor strepen zorgt blij Heb je sumopaint wel eens geprobeerd? Ook online programma maar dan met meer opties (en naar mijn weten betere kwaliteit dan pixlr.com; als sumopaint uberhaubt werkt op je chromebook).

Opzich zit je verder met plaatsing van schaduw enzo wel globaal op de juiste plekken dus dat is goed :p Ik denk verder dat je toch het beste de ronde brush, eventueel de hardheid ietsjes naar beneden zetten en de transparantie van de brush op max 10% zet, dat je dat als mooi alternatief kan gebruiken voor de ster brush (dan heb je dat streep probleem al niet meer).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 16:23

Sumopaint werkt op de chromebook. Of ik er mee kan omgaan is een ander verdrietig
Alleen, dan heb ik trouwens wel de online (test?) versie van Sumo. Niet het sumo-programma.

Bedankt voor de tip. Ik zal het proberen. Kijken of ik ook zonder ster brush kan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 20:21

als het goed is, is dat meteen ook de originele versie blozen Maar kan zijn dat sumopaint verandert is door de jaren heen natuurlijk. Achja, met pixlr lukt het misschien ook wel prima lach Succes in ieder geval. Ben benieuwd of het gaat lukken blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 20:37

mijn eerste Phoenix lach
Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 14myye1
tips??
misschien komt hij wel op de voorkant van de schoolkrant als de redactie toestemt lach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 21:29

Deze is eh niet voor de zp dusse drm zit ie hier eheheh xd
Op een of andere manier ving hij veel likes op facebook terwijl t maar een wip is? xD scratch
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 15:54

Maar wel een mooie wip lach
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 20:11

Momenteel bezig met een paard in een wat moeilijkere houding

Spoiler:

Ref gebruikt, niet overgetrokken.
Achterbenen een redline gekregen van iemand, maar die zit niet op howrse.
Wel op deviantart: Merleee

Het is nog maar een wip, ik moet de lines nog ietsjes mooier maken en wat andere dingen verbeteren, maar opbouwende tips voor deze zijn zeker welkom.

Niet alles klopt. Het is de tweede keer dat ik de borst van een paard teken. D eerste keer ik een da die al af is, wel recent, deze:

Spoiler:

(opbouwende!!) tips mogen, maar onthoud dat ik deze al klaar heb en er dus niet weer mee bezig ga.
Dit was trouwens mijn eerste da die ik echt los, zonder lines, heb gepresenteerd als eindresultaat.

Deze mist nog wat contrast. Ook ref gebruikt. (Van colourize-stock@Deviantart)
Ik ben enorm slecht in de manen, zoals misschien te zien.. Toch denk ik dat ik flink verbeterd ben in mijn manier van Lines maken en shading, zeker als je mijn oude da's ziet. Ik zie vooral dat ik een beetje meer mijn eigen stijl ontwikkel, ook al probeer ik nog wel een beetje meerdere technieken uit.


Ik heb eraan gedacht die bovenste voor de zwarte parel te maken maar het leek mij niet iets voor een gouden appelvacht, zeker niet gezien ik nog veel moet oefenen.
Waarschijnlijk wordt die bovenste een grayscale die ik in ruil voor wat virtueel geld(geen hoge bedragen ofzo) inkleur voor andere. Kan ik meteen met kleurtjes oefenen blij
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 20:53

Ha Murillo,

Ik heb een paar tips BLIJF AUB VAN DE SMUDGE TOOL AF ja Huilen v/h lachen

Probeer te werken met dekkingen blij
Ik zal wel even mijn werk van pas posten ik was te lui om het vorige week te posten, het is nog langer niet af, maar ben al aardig op weg.

Btw paard is overgetrokken was weer eens te lui paard te tekenen.

Het paard is nog lang niet af maar het begin staat erop en op het resultaat ben ik al best trots.

Spoiler:

Heb dit gedaan door met dekking te werken van ongeveer 30% en dan steeds weer de lichtste pakken en dat weer met 30% dekking erboven of eronder ligt er maar net aan waar het licht/schaduw vandaag komt. dan krijg je dit ongeveer. En je werkt met een zachte brush maar alsjeblieft blijf van de smudge en watertool uit GIMP, Photoshop AF. Sai mag je van mij alles gebruiken dan verpest je je tekeningen niet blij.

Graag gedaan schijnheilig
Terug naar boven Ga naar beneden
YukitaOnline

YukitaOnline


Aantal berichten : 210
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 22:21

Eeeeeeh, ik heb een nieuwe tekening gemaakt^^
Ik hoop dat ie leuk is:
Spoiler:

Ook een speedpaint:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://juhana.nl
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 22:27

@Manon van es
Ik gebruik geen smudge tool. Helemaal geen knipoog
Ik maag gebruikt van zachte brushes, geen smudge tool. Gezien ik niet met gimp ofzo wrk mar met pixlr, waar die dingen flut zijn Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 14:32

Maar zoals ik al zei gebruik dekking blij
Of een iets hardere brush :p
Het is erg vegerig zo blij
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 17:09

Iets hardere brush dus.
Hij staat nu op zijn zachtst maar danzet ik hem wel op 30% ofzo, kijken hoeveel verschil dat geeft.
Dekking is hetzelfde als opacity??
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 18:21

Ja dat is dekking blij
Ga ook spelen met dekking van lagen blij
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 22:51

Dekking van de gum kan ik helaas niks mee doen. Penseel, weet ik eigenlijk niet. Er was een tijd dat ie het deed en toen weer niet. Misschien nu weer wel...
Transparantie van lagen doe ik al trouwens tong
En laagjes op een andere modus als normaal zetten. (op overlay kan soms echt hele leuke dingen doen)
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 10:36

Murillo, ik zou inderdaad de hardheid van je brush wat omhoog halen. Een tekening hoeft echt niet helemaal smooth te zijn, het is vaak juist mooier als er wat hardere overgangen op zitten. Of naja, dat vind ik dan. Het is natuurlijk een kwestie van smaak.

Zeker bij plekken als waar het voorbeen over het lichaam heen loopt (vage omschrijving.. Maar snap je waar ik bedoel?) mag de overgang tussen voorbeen en paard echt wel hard zijn. Want hé, die twee lopen helemaal niet in elkaar over.. Het voorbeen zit voor de buik.
Ik denk ook dat het geen kwaad kan om wat meer details toe te voegen en er wat meer contrast in te stoppen. Verder ziet het er hartstikke goed uit, zeker als je pas net bezig bent! blij (dat ben je toch? Of niet? En vergeef me mijn zeefgeheugen.. Ik ken je naam, maar geen idee meer hoe lang je hier al rondloopt en wie jij was. Misschien zo toch maar even opzoeken op DA.)

Voor de manen, gebruik je de burn en dodge tool? (zo ziet het er uit)
Die dingen zijn namelijk best vervelend tong Het is vaak verdraait effectief om het bij een gewoon penseel te houden (wel variëren met dekking en hardheid) in plaats van te grijpen naar allemaal rare tools zoals de smudge, burn en dodge, vervagen, enz enz enz. Resultaat wordt er vaak uiteindelijk minder mooi van, tenzij je er echt goed mee om kan gaan.
Manen kan je ik verder ook niet mee helpen, die krengen zijn ook gewoon heel lastig om te tekenen. Je zou wat kunnen zoeken naar tutorials op Deviantart, en dan gewoon wat uitproberen wat jou ligt.

Manon, weinig over te zeggen maar ziet er goed uit! Contrast kan nog wel wat hoger en yada yada, dat had je vast wel al gezien tong
Ik zou wel nog even kijken naar de hals, die is aan de onderkant donker op het voorbeeld maar jij hebt er nu juist licht getekend. blij

juhaan, tof! De jurk/jas van het meisje vind ik er leuk uit ziet ^^
en je avatar is best wel eng zo tong
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 13:01

@Roodvos
Oké, bedankt.
Ik vind vaak een wat zachtere brush wat fijner werken gezien het voor mijn gevoel beter mengt maar ik zie wel wat je bedoeld.
Aan het been heb ik trouwens nog niet gewerkt. Dat deel dat een beetje overloopt is namelijk de hoef die daar hoort te zitten, maar de hoef heb ik nog niet gemaakt, die gaat als laatste. Als dat van 'jes hij is af...' 'oh... de hoeven..'

Ik teken trouwens alweer een langere tijd maar ik begin nu pas actief te tekenen, en oo kwat meer dingen af te maken en alles.

Heel eerlijk heb ik die manen gewoon niet serieus gemaakt, maar heb ik wat lijntjes neergezet en dan op gaussian blur gezet lach Daarvoor netjes met gewone brush geprobeerd trouwens, en zelfs nog de smudgetool uit wanhoop geprobeerd. Het lukte niet, ikke gefrustreerd, dag erna zou ik moeten inleveren dus gewoon snel. hup, die manen klaar. (Helaas dat ik die dag erna hoorde dat de wedstrijd werd verlengd...)
Ik wil wel beter manen leren tekenen, want ik heb nog wat manips liggen die mooi zijn maar die manen en staart? Die heb ik niet eens getekend Huilen v/h lachen (Zoals diee op mijn avatar, zie de staart Huilen v/h lachen)

Ik keek gister avond, laat, trouwens nog mee met iemand die de smudgetool gebruikte met de manen en dat zag er nog best goed uit, maar dat was dan ook echt in die kleine hoekjes van de manen en die tekenende inderdaad met een harde brush nog wat tong
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 14:12

murillo schreef:
Ik vind vaak een wat zachtere brush wat fijner werken gezien het voor mijn gevoel beter mengt maar ik zie wel wat je bedoeld.

Ik keek gister avond, laat, trouwens nog mee met iemand die de smudgetool gebruikte met de manen en dat zag er nog best goed uit, maar dat was dan ook echt in die kleine hoekjes van de manen en die tekenende inderdaad met een harde brush nog wat tong
Zachtere brush 'mengt' inderdaad mooier dan harde, dat komt omdat de zachte brush bestaat uit pixels met verschillende dekking/opacity. In het midden zit vaak 100% dekking en daar omheen wordt het steeds lichter, dat is het effect van de zachte brush. Wat je in dit geval het beste kan doen is eerst met een harde brush de kleuren erop zetten (zonder dat je de kleuren echt 'mengt'. Je kan in een nieuwe laag wat kleuren mengen met de zachte brush en dan met het pipetje de tint te pakken die je zoekt; maar zolang je het maar met harde brush op het paard zet) Vervolgens ga je dan, als alle kleur erop zit, met de zachte brush waar nodig de overgangen zacht maken blij Beetje dit idee:
http://feverpaint.deviantart.com/art/How-I-do-it-179017064
Als je voor alles een zachte brush gebruikt dan krijg je een grote wazige vlek terwijl je juist op sommige plekken wat harde lijnen wil hebben (plooien in de huid, harde lijnen van spieren, kaaklijn, overgang been naar hoef).

Wat betreft de smudge, tot op zekere hoogte hoeft dat geen lelijk effect te geven. Echter denken veel mensen dat dit DE manier is om mooie overgangen te creëren. Dat is niet zo. Je verplaatst als het ware de pixels met de smudge, en dat geeft vaak een heel onnatuurlijk vegerig effect. Als je het minimaal gebruikt (om harde punten van de manen wat zachter te maken, om een heel subtiel vacht effectje te creëren op sommige plekken) kan je de smudge prima gebruiken. Het moet alleen niet je hoofd-tool worden, je moet het gebruiken om de puntjes op de i te zetten zegmaar.

Ik zie verder wel potentie in je tekeningen. Je bent goed bezig met contrast. Hier en daar zouden dus wat harde lijnen mogen



@manon van es; oeww wat een heerlijk contrast lach Mooi kleurgebruik ook, zeker wat betreft schaduwkleuren. Geeft een heel mooi levendig sfeertje blij

@Juhana; Ook al zo'n mooi groot contrast. Qua schaduwkleuren zou je nog wat meer mogen variëren (in plaats van een donkerdere kleur dan de basiskleur voor schaduw, ook iets wat variëren in welke kleur je zit (beetje richting blauw voor schaduwen, beetje richting paars, of juist wat rood) dan breng je nog wat meer sfeer in de tekening. Al met al is het wel een erg leuke tekening. Mooi de details (vooral op het jasje van het meisje).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 16:14

@Roodvos,

Ja dat weet ik de hals vind ik zelf ook beetje raar maar heb niet echt de tijd gehad om verder te gaan (lol) Huilen v/h lachen

Dankje blij

@Bimmerd
Hahaha dankje ja je kan zien dat hij nog lang niet af is XD Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 16:25

Mijn tips hoe je digitaal lekker kan tekenen:

1. Zorg voor goeie muziek waarbij je juist rustig of heel druk en goeie ideeën krijgt ik doe vaak rustig zodat ik me kan concentreren op het werk waar ik mee bezig ben. ( Bijvoorbeeld rustige filmmuziek).
2. Zorg voor een flesje water ( Klinkt heel stom, maar hoef je niet steeds na beneden als je een droge keel krijgt).
3. Zorg voor een goed programma dat lekker meewerkt.
4. Zorg dat je een tekentablet hebt ( is niet noodzakelijk maar is wel erg fijn als je met pen pressure wilt werken).
5. Zorg ervoor dat je weet WAT en HOE je iets gaat maken.
6. Zorg ervoor dat je weet hoe het programma werkt, weet je dit niet: Ga eerst experimenteren met alle kleuren en tools in het programma op een wit document. ( Leer je veel van).
7. Sla tussendoor op voor het geval je PC uitvalt of je per ongeluk de schakelaar van je PC  overhaalt. ( Heb ik nog nooit gehad hoor *kuch kuch*Huilen v/h lachen) Dag dag 3 uur werk voor niks Huilen v/h lachen Nu kan ik er wel om lachen maar als het gebeurt sta je te vloeken tegen de PC Huilen v/h lachen.

Dit waren mijn tips hopelijk heb je er iets aan blij
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 18:00

Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 22:18

@Bimmerd
Jaa, ik wist al waarom tong

En hmm, dat is wel een goede tutorial. Het lijkt een beetje op de techniek met smudge alles mooi blenden, behalve dat dit er véél minder nep uitziet.(en dus minder vegerig)
Ikzelf ben dus al gestopt met de smudgetool, en ga hem alleen nog gebruiken om manips te maken. Op pixlr maakt het namelijk ook het gesmudgde gedeelte donkere en als je buiten de laag komt komt er zo'n lelijk zwart effect. (simpele oplossing: Knipmmasker ofzo, en wat ik doe: selecteer pixels). En een enorm vegerig effect, erger dan gimp...

Maar bedankt. Minder harde brushes gebruiken dus.
Ik ga dit weekend waarschijnlijk niet bezig met tekenen. (omda ik nu al deels in artblock zit en echt zin moet maken en dat niet zie gebeuren)

Ik heb trouwens ook nog howrse ufo gummybeertjes nagetekend, zal ik hier ook wel showen. (ik heb ook een lolly met iets te weinig contrast en een twix. Ik bedoel, die Twix heb ik niet gemaakt. Dat afschuwelijke ding heb ik nooit gezien...)
Gummybeartjes trouwens niet geheel nagetekend, ze lijken er alleen enorm op kwa lines. (en kwa shading misschien maar die shading had ik van mijn eigen gummybear snoepjes, die naast me lagen. Totdat ik klaar was en ze opat)

Iemand gaf ook de tip héél veel time lapse video's te kijken, liefst bij iemand die tekent in je eigen stijl, en diegene heeft in korte tijd heeel erg gegroeit dus... Ik ga dat ook proberen xD

@Manon v. Es
Over die tekentablet hé, kan dat ook op Chromebook? Sommige zag ik al van niet namelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 23:17

Over time Laps waar je het over hebt kijk ook hele tekening video's ik heb dat ook een tijdje gedaan en ben een stuk verbetert daar wordt het vaak in uitgelegd kijk ook na menselijke huid bijvoorbeeld daar is meer over te vinden.
Is bijna hetzelfde als een paardenhuid alleen andere kleur

Ik heb geen ervaring met chromebook daarvoor zou je echt voor moeten Googlen maar daar heb ik het vertrouwen wel in blij
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimewo 4 nov 2015 - 17:53

Voor dezelfde wedstrijd als die arabier van eerder, heb ik nu een akhal teke moeten maken. Dit sis slechts nog een wip.

Spoiler:

Ik heb nu een wat hardere brush. Die glans is super moeilijk te makn maar ik hoop dat het met superveel, teveel, contrast het een beetje gaat glanzen.
Overigens werk ik, zoals misschien al gezien is, vooral met schaduw. Ik neem een lichtere kleur en gooi dan overal schaduw Huilen v/h lachen
En ik werk altijd met greyscales, want die vind ik makkelijker. Ik iweet het, oefenen met kleuren etc.
Maar ik moet hem op 9 nov afhebben dus ik heb geen tijd voor meteen kleur vrees ik verdrietig
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 14:40

Ziet er al een heel stuk beter uit! lach
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 16:15

Thanks
Heel per ongeluk had ik dus de laag verwijderd met wat details maar jammer dan xD

Maar het is wel de meest vreselijke houding die ik ooit heb gehad Huilen v/h lachen
Nahh, goede oefening dan maar? Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties die NIET voor de ZP zijn   Creaties die NIET voor de ZP zijn - Pagina 38 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties die NIET voor de ZP zijn
Terug naar boven 
Pagina 38 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke creaties zijn door?
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Ga creaties

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: