Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tips en Tops van mijn Creaties

Ga naar beneden 
+4
CCDragon
lauradecoole
kluna
Rameare
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rameare

Rameare


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:51

Bedankt voor je tips rood! Hier ga ik mee verder (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rameare

Rameare


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 16:51

Na heeeeeel lang ben ik eindelijk weer eens verder gegaan, wat vinden jullie nu van mijn tekening?
Ik heb de hals anders gemaakt, de schoft duidelijker gemaakt en hem schuiner gekanteld (voor een sprong zegmaar (: )
Nu klopt er niks meer van dacht ik, dus aub tips ^-^ , graag ook erbij hoe het dan verbeterd kan worden, ben niet zo'n held hier mee  lach 

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 2mepa2s
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 19:17

@rameare ik zie eerlijk niet echt verschil tussen de 1e en de 2e sst
Terug naar boven Ga naar beneden
Rameare

Rameare


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 19:20

Ik heb de schoft duidelijker gemaakt, tussen de hals en de benen is een borst verschenen, en de achterbenen zijn nu een sprongetje aan het maken. Begrijp dat het nu niet heel duidelijk is, heb je misschien tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rameare

Rameare


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 14:52

Wie weet hoe je in GIMP dingen moet selecteren om het groter / kleiner te maken? Daar kom ik niet uit  neutraal
Terug naar boven Ga naar beneden
Rameare

Rameare


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 14:18

Vast wel iemand die mij kan helpen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:06

Rameare schreef:
Wie weet hoe je in GIMP dingen moet selecteren om het groter / kleiner te maken? Daar kom ik niet uit  neutraal
Toverstokje om het deel te selecteren wat jij groter/kleiner wil hebben > CTRL+T
Als CTRL+T niet helpt moet je even SHIFT+T proberen aangezien blijkbaar GIMP soms met andere 'short-cuts' werkt  blozen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips en Tops van mijn Creaties   Tips en Tops van mijn Creaties - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips en Tops van mijn Creaties
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn creaties(graaag tips)
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen
» Mijn creaties/lines
» Welke creaties zijn door?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: