Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 anatomisch correcte line

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winkylover




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-14
Leeftijd : 25

anatomisch correcte line Empty
BerichtOnderwerp: anatomisch correcte line   anatomisch correcte line Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:31

heey,

Ik ben momenteel bezig met het bestuderen van de anatomie van paarden, om zo ervoor te zorgen dat mijn lines & inkleuren verbetert kan worden. Maar aangezien ik vooral bezig ben op dit moment met het oefenen van lines. Is het voor mij makkelijker om nu een line van iemand anders in te gaan kleuren als oefening.

Dus weet iemand een leuke anatomisch correcte lijn die gebruikt mag worden? Zet hem dan aub even hier onder neer.
Ik ben niet van plan om het in te sturen voor de zwarte parel. Echter wil ik het wel hier op het forum kunnen posten voor tips.
Ik vraag jullie trouwens of jullie er 1 weten aangezien het mij niet altijd opvalt als de anatomie ergens nogal fout is.

alvast bedankt! blij 
Terug naar boven Ga naar beneden
Winkylover




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-14
Leeftijd : 25

anatomisch correcte line Empty
BerichtOnderwerp: Re: anatomisch correcte line   anatomisch correcte line Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:46

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anatomisch correcte line
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Line-arts.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: