Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dieren

Ga naar beneden 
+13
Walhter
manon van es
123ilona
Schleich1
bloodyeye
mimipony
SylviaH
HappyHero
roodvos
CCDragon
smokygirl
Bimmerd
kluna
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Schleich1




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 16-07-14

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 16:32

Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 20:36

Heel gaaf al!
Hij is nog niet af neem ik aan? Die vachtstructuur is heel mooi gedaan.. Het contrast mag wel wat hoger. blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Schleich1




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 16-07-14

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 9:51

K ga m eerst helemaal te tekenen en daarna pas schaduw en licht tip van marinda/tigress:D
Ty:))
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:07

Ik heb lekker wat gepruts met mijn markers en ik moet zeggen dat ik zeer blij ben met het resultaat ^^

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:18

...

...

...

schrik
Terug naar boven Ga naar beneden
kluna

kluna


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 20:02

@bim

jah daar heb ik ook geen woorden voor
echt prachtig vooral die hals,
die kleuren echt wow
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kajanijssen.deviantart.com/
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 22:41

Aww dankjulliewel blozen
Ben intussen ook gestart met marker project 2. Hopelijk lukt het me meer in deze stijl te tekenen en kan ik het op aanvraag gaan doen :j
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 19:07

Een paar schoolpaardjes gemaakt, simpelweg gedaan met, jawel action potloden xD
meeste zijn simpele snelle beesten, behalve dat hoofd daar heb ik wel tijd in gestoken.
Sorry, slechte kwaliteit...
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 0:31

Spoiler:

waterverf is en blijft een van mijn dikste vrienden!
Nog niet af trouwens. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 12:23

Zoooooooooo Moooooooooooooi schrik
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 18:11

Dieren         - Pagina 2 2juvdg

Update. Bijna klaar! :-)
Nu ca. 5uur inzitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 23:05

Mooi Mimi!
Komt er nog een laag over?
Het zijn namelijk nog een beetje losse vlekjes. Ga je ze nog over laten lopen????
Voor de rest ziet ie er super uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 14:13

ben een poging aan het doen tot een paardenhoofd:
Dieren         - Pagina 2 YBDSee
tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 14:26

@ilona; leuke schetsen blij hier zou je best iets mee kunnen voor de zwarte parel blozen

@Mims; doe eens even snel normaal jij, echt heel goed man! heel mooi kleurgebruik. Het oog is iets wat aan de grote kant maar opzich niet heel storend, is ook misschien een stijl dingetje. Hoe dan ook, echt super tof! Zeker vaker tekeningen met waterverf maken Superfeestje!

@Marrie; qua verhouding klopt het niet helemaal. Maar je hebt de foto dan ook niet recht van boven gemaakt dus het is lastig te bepalen wat nou absoluut niet klopt en wat net niet helemaal klopt maar verder niet storend is. Probeer een foto echt helemaal van boven te maken dat je geen gekke perspectief vertekeningen krijgt blij De neus zelf is nu wat aan de grote kant (hoe erg durf ik dus niet te zeggen vanwege de hoek van de foto), het oog is wat klein en de vorm klopt niet helemaal, ook de wang/kaak is wat aan de kleine kant. Qua kleurgebruik ben je wel al goed bezig. Ik ben zelf niet zo weg van de witte vlekjes die je krijgt door het papier, ik weet niet of je daar nog wat mee gaat prutsen? probeer ook andere kleuren te gebruiken dan enkel bruintinten. Een onderlaagje blauw waar schaduw gaat komen zorgt vaak voor een mooi effect blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 23:04

Holy... Dus, iemand van op de manege wil dat ik haar paard teken. Het moet in haar living komen te hangen. O.O
Dus, iemand tips?

De neus is te kort... maar ik vind m net zo goed gelukt. :/ (of niet?)
Helluuup! xD

Dieren         - Pagina 2 Rvw0lf
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 0:08

@mims is het mogelijk dat je de foto kan laten zien waarvan je hem natekent? Omdat het toch een specifiek paardje moet worden, zou het een stuk makkelijker te beoordelen zijn of hij klopt. Op het eerste gezicht ziet hij er namelijk wel goed uit hoor! Opzich ziet de neus er niet onnatuurlijk kort uit, dus zouden we het paardje moeten zien willen we weten of hij inderdaad te kort is blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 8:14

Voila. :-)

Dieren         - Pagina 2 2a85e89
Onduidelijke foto, marja, hier miet ik t mee doen xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 19:21

@Mims pfoe das nog een uitdaging met zon foto als voorbeeld.
hmm het oog mag ietsie kleiner en de neus brug inderdaad wat langer. Ook mag de 'deuk' in de neusbrug iets minder diep. Hij heeft nu een beetje een welsh uiterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 20:40

Oei, heb dit net iets te laat gelezen... Ik had ook al een WIP naar de eigenaar gestuurd omdat ze dat wou. Nu zei ze dat ze het super vond. Dit deed mij zin krijgen om te beginnen kleuren... Dus dat van de langere neus en groter oog kan ik nu nog moeilijk corrigeren aangezien kleurpotloodjes zo niet echt uitgummen.. Maar dat van die deuk heb ik wel nog effjes kunnen aanpassen... *Voelt zich dom omdat ze al is beginnen kleuren*
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 21:33

Spoiler:
OK, hier ben ik nu en ik voel me enorme idioot omdat ik opeens ook van andere mensen zotveel dingen krijg die in de vorm aangepast zouden moeten worden... *slaat zichzelf een paar keer*

Stoort al het slecht gevormde ding? Moet ik opnieuw beginnen of kan ik gewoon verder?

Hier word ik dus hopeloos van.. :-( Zo stom dat je niet gewoon dingen op papier kunt aanpassen zoals in Photoshop...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimema 24 nov 2014 - 0:52

Ja das altijd het dilemma van papier, waar is de ctrl+V/Z optie.
maar mims serieus als de eigenaar maar blij is dan is het goed. Die had ook kunnen zeggen dat de neus wat kort was, maar serieus nu met kleur valt de iets wat korte neus niet eens zo op. Prachtig gekleurd nu al trouwens! Ik zou gewoon lekker door gaan want slecht issie zeker niet! Een dier natekenen vanuit de losse pols is lastig en je zal nooit alle verhouding goed krijgen maar dit is zeker de moeite om af te maken. Ik zie ook liever mensen die uit de losse pols schetsen, ookal klopt het dan vaak niet voor 100% dan dat mensen een grid gebruiken en er zero eigen stijl in stoppen. Dus kudo's voor jou ja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 16:00

[Edit: Oeioei, grote wazige foto... Hij is minder wazig in het echt. Leve gsm's. :p]
Spoiler:

Update. Ik ben klaar denk ik, tenzij er nog tips komen natuurlijk. :-)

Nu ook, de eigenaar staat erop dat ze betaald hiervoor... Nu vraag ik me af hoeveel ik ervoor kan vragen. Formaat is A3 en ik heb er ongeveer 6-7 uur aan gewerkt. Materialen zijn tekenpapier en kleurpotlood. Ik weet niet of er nog factoren zijn die meespelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 18:19

mims ik heb er geen verstand van maar ik denk dat hij sowiezo wel 10 euro waard is want je bent er best wel lang mee bezig geweest haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 0:39

Mims hij is echt super tof geworden! Pfoe prijzen bepalen is zo lastig :s toch wel minimaal 20 euro hoor, er zit veel tijd in, groot formaat, nooit te hoog inschatten omdat je net begint met commissions maar als je vaker shizzel voor mensen tekent kan je je prijs steeds wat hoger leggen blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 1:23

Naja, op aanraden van mijn tante heb ik maar gezegt dat ze geeft wat ze het waard vind.. Ik zou al blij zijn met 5 euro ofzo.. XD
Dus ik zal wel zien. Ik weet het vandaag of morgen. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dieren         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dieren    Dieren         - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dieren
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dieren - Fotografie & Film

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Traditioneel-
Ga naar: