Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tekenprogamma's en methode's

Ga naar beneden 
+5
Marrie98
paard34
murillo
Tigress
HappyHero
9 plaatsers
AuteurBericht
HappyHero

HappyHero


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : op de wereld in een land naast mijn buren

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimema 15 sep 2014 - 17:50

Hallo!
Aangezien ikzelf vaak worstel met vragen zoals "Welke tekenprogamma's kan ik het beste gebruiken?" of "Welke methode's zijn er en welke pas er het beste bij me?" heb ik hier een topic aangemaakt.

Dus, hier mag je vragen voor tekenprogamma's/methode's/ gebruiksmiddelen (<-- Tekentablet, Welke brush etc...)

Iedereen heeft wel zijn/haar personelijke voorkeur. En geld kan ook een rol spelen. Je kan ook gratis progamma's downloaden. En over de methode's kan ik alleen zeggen: Probeer ze uit! Je weet nooit of je het bij je past of niet. Mislukken mag, daar leer je van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigress

Tigress


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Hâlderwyk

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 8:58

Photoshop CS6, Wacom tekentablet (voorheen een Silvercrest), en mijn middelen zijn een normale brush op ongeveer 85%, veel lagen, en de smudgetool ja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.perfectmemorie.nl
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 15:04

Ik heb dus een chromebook gekregen voor school en voor thuis/digitaal tekenen
Nu zit ik met een klein probleem: gimp kan niet op een chromebook, of: kan wel, maar dan wilt gimp toegang tot je mobiele nummer scratch

Iemand een programma(gratis) te gebruiken voor chromebook?
Terug naar boven Ga naar beneden
paard34

paard34


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-11-14
Leeftijd : 21

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimema 11 mei 2015 - 11:11

Heb zelf gene tablet ofzo,dus is er ook een manier om op de computer te tekenen,zonder zo'n vervelende muis scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimema 11 mei 2015 - 12:31

Volgens mij niet, behalve als je zo'n laptop met touch screen hebt....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
shadow love




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-11-15

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 16:32

Iemand een gratis programma voor mijn Chromebook? Dus dat hij ook werkelijk in de Chromestore staat?
Trouwens geen GIMP. Gaat niet helemaal goed in combi met Chromebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 17:01

Geen idee.. Kan je niet even kijken wat er in die chromestore te vinden is en het een en ander installeren en uitproberen (of googlen naar ervaringen)?
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 17:22

Chromebooker hier ;D
Gimp staat in de appstore, en daar moet je wat voor doen en alles maar het is wel een programma.
Voor de rest heb ik heel leuk nieuws: Er zijn geen andere programma's, dus moet je het met online sites doen, als pixlr.com en sumopaint

lach
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 17:35

..Ik geloof dat ik net besloten heb dat ik nooit een chromebook wil, het klinkt vreselijk. Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 20:01

Ik werd gedwongen door school.
Tis... okey. Ik denk niet dat ik dat openbaar mag zetten Huilen v/h lachen
In ieder geval niks aardigs.

Een jaar geleden zou over een half jaartje een chromebook photoshop komen maar tsja, het is gewoon moeilijk. Chromebook is geen echte pc. Je hebt wel een harde schijf, maar die is klein: je moet alles op google drive zetten en je kan niks downloaden verdrietig
Join.me erop is ook moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
elise degg




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-12-15

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 16:13

ik heb ook een chrome book... Nee huilen

weet iemand of je met een ipad ook tekenproggamma´s kan downloaden?
Terug naar boven Ga naar beneden
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 19:38

Ik heb sketchbookX op de ipad! Hier maak ik mijn tekeningen mee.. maar als je gevorderd tekent heb je denk ik wel iets beters nodig hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
elise degg




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-12-15

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 12:41

is dat gratis? santa
Terug naar boven Ga naar beneden
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 19:37

Ja is gratis! Tenzij je de Pro versie wil hahah
Maar ik heb ook geen pro en het gaat prima zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tekenprogamma's en methode's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenprogamma's en methode's   Tekenprogamma's en methode's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tekenprogamma's en methode's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: