Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
XimenaK




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-11-15

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 16:35

Hallo, hallo

Ik ben Ximena en MOEST me komen voorstellen hier van een zekere speler Huilen v/h lachen

Dusja hier is mijn laatste DA XD
Ik vind hem niet erg goed gelukt tbh (met name het lichaam) Huilen v/h lachen

Voorstellen 35iq5xv


Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:44

Beetje korte voorstelling vind je niet;)

We hebben hier topics waar je dit kan plaatsen je kunt beter hem in die topics plaatsen en deze sluiten of je gwn voorstellen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
XimenaK




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-11-15

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:46

Ook hallo Huilen v/h lachen

Hoe moet dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:53

Ik vind wél hem mooi hoor Huilen v/h lachen
Vooral het bloed op de hoorn vind ik gaaf. Wie dat nou bedacht heeft verdiend echt een koekje Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 19:56

Sorry HALLO Huilen v/h lachen

Maar ik bedoelde, er is een topic waar je je tekeningen kan plaatsen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 19:58

Hee!

Welkom op het forum! Het is hier niet heel erg druk momenteel, maar we proberen altijd wel even te reageren! blij
Vind hem erg leuk je tekening! Ik vind hem er alleen een beetje krasserig uitzien. Je ziet zegmaar alle strepen iets te letterlijk. Ga je dit nog aanpassen of was dit het uiteindelijke paard?
Ik zou ook net iets meer diepte in de hoorn proberen te maken. Die is vergeleken met het paard nog een beetje plat blij

xx smoky

Even voor de duidelijkheid, eigen fora aanmaken mag ook gewoon en er mag ook gewoon vriendelijk gereageerd worden op iemand die je nog niet kent knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
XimenaK




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-11-15

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 20:02

Had ik nog niet gezien haha vandaar XD

Nee klopt hij is verre van perfect, maar van een zekere speler *murillo* kuch, moést ik hem plaatsen tong
Ik ga hem niet meer aanpassen want het was gewoon even een yolo projectje na een artblock Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 20:14

HIJ IS LEUK.
Perfectie hoeft niet. Niemand tekent nog perfect.
Je moest hem van mij hier plaatsen omdat je hier 1 Tips krijgt, en 2 Zult zien dat hij WEL leuk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 21:16

smokygirl schreef:
Hee!

Welkom op het forum! Het is hier niet heel erg druk momenteel, maar we proberen altijd wel even te reageren! blij
Vind hem erg leuk je tekening! Ik vind hem er alleen een beetje krasserig uitzien. Je ziet zegmaar alle strepen iets te letterlijk. Ga je dit nog aanpassen of was dit het uiteindelijke paard?
Ik zou ook net iets meer diepte in de hoorn proberen te maken. Die is vergeleken met het paard nog een beetje plat blij

xx smoky

Even voor de duidelijkheid, eigen fora aanmaken mag ook gewoon en er mag ook gewoon vriendelijk gereageerd worden op iemand die je nog niet kent knipoog


Smooks het was ook niet onvriendelijk bedoelt hoor XD
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 17:48

@manon, zo kan het wel over komen. Wij weten dat je een mafkeesje bent, maar het klinkt niet even vriendelijk als iemand je nog niet kent :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 12:19

Sorry dan in dat geval maar dat je het weet ik ben een mafkees volgens de anderen Huilen v/h lachen Vork  Superfeestje! Jippie!



schijnheilig afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: