Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties in het frame plaatsen

Ga naar beneden 
+4
EmmaVZ
manon van es
HappyHero
roodvos
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 21:20

Omdat er wat moeite mee schijnt te zijn, hier kan je vragen of andere mensen jouw creatie in het frame willen plaatsen.

regels:
-plaats je paarden op een transparante achtergrond, klaar om in het frame geplaatst te worden
-Als je een paard van iemand in het frame plaatst, vertel dan even hier dat je het gedaan hebt, zodat het niet dubbel gebeurd. De paarden zelf mag je via PB sturen of gewoon in het topic plaatsen.

Je mag hier uiteraard ook om hulp vragen, als je het graag zelf wil doen maar het niet helemaal lukt.

uitleg van Bimmerd:
Spoiler:

Heb jij ook een uitleg, hoe jij je creaties in het frame plaatst? Die mag je dan in het topic gooien of naar mij pb'en, dan zet ik hem erbij!


Laatst aangepast door roodvos op zo 6 jul 2014 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyHero

HappyHero


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : op de wereld in een land naast mijn buren

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:34

Roodvos, ik had dit topic nodig!! Ik heb geen officeel progamma voor creaties (zoals GIMP photoshop...) en kun dus alleen via pizap dit doen, maar daardoor werd de achtergrond zwart, dus ik ben blij dat dit topic er gekomen is blij
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 18:49

zou iemand deze voor mij in het frame willen zetten?
http://tinypic.com/view.php?pic=6r2fxd&s=8
niet met GIMP!
ik zou anders namelijk niet weten welk progamma er geschikt voor is ik hoor het graag blij
Terug naar boven Ga naar beneden
EmmaVZ

EmmaVZ


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 20:31

Wat is dat met gimp en in frames plaatsen? :') Sorry hoor, maar gimp is even goed als photoshop en volgens mij ligt het eerder aan de bewerkkunsten van de persoon in kwestie dan het programma wat diegene gebruikt :Y)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://emmavz.deviantart.com
William B

William B


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Twente

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 13:48

EmmaVZ schreef:
Wat is dat met gimp en in frames plaatsen? Huilen v/h lachen Sorry hoor, maar gimp is even goed als photoshop en volgens mij ligt het eerder aan de bewerkkunsten van de persoon in kwestie dan het programma wat diegene gebruikt Vork

Precies, vind ook dat mensen het gewoon ook zelf wel mogen proberen, zo moeilijk is het niet  rollende ogen 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mariska121.deviantart.com/
HappyHero

HappyHero


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : op de wereld in een land naast mijn buren

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 14:47

William, ik kan het niet zelf proberen, want dan gaat de achtergrond zwart worden, en dan kan ik hem niet insturen natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 15:37

Hoe is het mogelijk dat een transparante achtergrond zwart wordt?
Sla je hem wel op als .png?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 15:39

manon van es schreef:
zou iemand deze voor mij in het frame willen zetten?
http://tinypic.com/view.php?pic=6r2fxd&s=8
niet met GIMP!
ik zou anders namelijk niet weten welk progamma er geschikt voor is ik hoor het graag blij

Ik krijg van mijn programma te "horen" dat het geen geldig JPEG-JFIF bestand is, dus ik kan er helaas niks mee.

Inzendingen voor de ZP moeten in .png zodat je een transparante achtergrond heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyHero

HappyHero


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : op de wereld in een land naast mijn buren

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 16:25

Sketch, ik weet het nier, maar hij is 100% transparant, al ik het laten zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 17:05

Sketch schreef:
manon van es schreef:
zou iemand deze voor mij in het frame willen zetten?
http://tinypic.com/view.php?pic=6r2fxd&s=8
niet met GIMP!
ik zou anders namelijk niet weten welk progamma er geschikt voor is ik hoor het graag blij

Ik krijg van mijn programma te "horen" dat het geen geldig JPEG-JFIF bestand is, dus ik kan er helaas niks mee.

Inzendingen voor de ZP moeten in .png zodat je een transparante achtergrond heb.

is het ook knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 17:31

@HappyHero:
Van mij mag je het laten zien. knipoog

@Manon van Es:
Als ik hem van TinyPic af haal is het geen png. knipoog anders zou mijn programma niet zeggen dat het iets anders was.
Terug naar boven Ga naar beneden
EmmaVZ

EmmaVZ


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 23:14

@Manon: Ik wil hem best voor je int frame zetten, maar ik gebruik helaas GIMP, en dat wil je niet, soorryyy (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://emmavz.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:58

EmmaVZ schreef:
@Manon: Ik wil hem best voor je int frame zetten, maar ik gebruik helaas GIMP, en dat wil je niet, soorryyy (A)

oke maar geeft niet blij maar bij mij wordt ie altijd wazig dus vandaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:02

EmmaVZ schreef:
@Manon: Ik wil hem best voor je int frame zetten, maar ik gebruik helaas GIMP, en dat wil je niet, soorryyy (A)

kijk dit wordt ie bij mij let niet op de gekke kleur xD dat komt door de achtergrond dat ie transparante is
Creaties in het frame plaatsen Dm2m9g
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:03

ik vind hem heel wazig....
Terug naar boven Ga naar beneden
EmmaVZ

EmmaVZ


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:26

Bij mij ziet ie er zo uit:
Creaties in het frame plaatsen YDGFKKY
Terug naar boven Ga naar beneden
http://emmavz.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:59

mag ik die gebruiken? lach
die is perfect xD bij mij vallen de haren weg
Terug naar boven Ga naar beneden
EmmaVZ

EmmaVZ


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zuid-Holland

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:46

Jahoor je mag hem gebruiken, maar nooit meer roepen dat je met gimp dingen niet int frame kan plaatsen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://emmavz.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimema 31 maa 2014 - 6:44

EmmaVZ schreef:
Jahoor je mag hem gebruiken, maar nooit meer roepen dat je met gimp dingen niet int frame kan plaatsen xD

oke  rollende ogen rollende ogen 
Terug naar boven Ga naar beneden
Levest

Levest


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 14:21

hey, ik heb een probleem met het frame. Een van mijn heliossen (die paarse) kan ik niet inzenden omdat er dat staat dat ik niet het juiste formaat heb. Maar de andere kan ik wel gewoon inzenden. hoe kan dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 17:18

@Levest; zit er niet ergens een bijna transparante pixel over het frame heen? Er hoeft maar een pixel met 1% opacity over het frame te zitten en hij doet het niet. Misschien even het frame zelf opnieuw openen, kopiëren en over je creatie heen plakken (even het zwarte paardje weghalen en opslaan als .JPG natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 18:04

Dit forum is echt alleen voor het plaatsen van creaties die in het frame moeten en daar klaar voor zijn, dus ook transparant en zonder copyright, of voor het vragen van hulp hiervoor. Voor tips voor je creatie kan je in het centrale topic terecht. knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariskaaaaa

Mariskaaaaa


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-06-14
Leeftijd : 24

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 18:19

roodvos schreef:
Dit forum is echt alleen voor het plaatsen van creaties die in het frame moeten en daar klaar voor zijn, dus ook transparant en zonder copyright, of voor het vragen van hulp hiervoor. Voor tips voor je creatie kan je in het centrale topic terecht. knipoog

 affraid Soorryy zag het niet staan x] Sorryy
Terug naar boven Ga naar beneden
Levest

Levest


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimema 2 jun 2014 - 11:24

@bimmerd, dat heb ik gedaan. Ik heb mijn helios gepakt, en toen over die layer het frame heen gezet. Daarna het zwarte paardje weggegumd. Maar zelfs dat helpt niet. Ook heb ik het .jpg bestand op het laagst mogelijke opgeslagen. Maar ook dan kan ik heb niet inzenden.
(mijn andere nieuwe doen het namelijk wel gewoon O.o )
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitimema 2 jun 2014 - 11:50

Is het bestand niet te groot in data?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Creaties in het frame plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties in het frame plaatsen   Creaties in het frame plaatsen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties in het frame plaatsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In frame plaatsen
» Ga creaties
» Mijn creaties/lines
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Welke creaties zijn door?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: