Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tips voor creatie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
shannen1711

shannen1711


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle of Nowhere

Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 20:15

Ik ben bezig met een inkleur oefening, ziet het er een beetje goed uit. Ik smudge bijna niet (sowieso lager dan 30% dekking).

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Graag tips...
Terug naar boven Ga naar beneden
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 9:43

Veeeel meer contrast en licht! voor de rest ben je op een goede manier aan het inkleuren, maar ben niet bang om er eens hele lichte of donkere plekken in te verwerken. Dat heb ik ook hoor, dat moet ik ook nog leren. Maar voor de rest heel goed. knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
shannen1711

shannen1711


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle of Nowhere

Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:23

Ik heb alleen het hoofd nog gedaan, klein beetje bij de buik. De kin heeft toch wel genoeg contrast??
Terug naar boven Ga naar beneden
Winkylover




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-14
Leeftijd : 25

Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:39

shannen1711 schreef:
Ik heb alleen het hoofd nog gedaan, klein beetje bij de buik. De kin heeft toch wel genoeg contrast??

volgens mij ga je al aardig de goede kant op. Alleen bij de kaak vind ik dat je het verschil tussen de donkere lijn en die lichte daarna, een beetje te goed kan zien.:$
maar ik zou het niet beter kunnen hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
@Caitlin2602




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 09-06-14
Woonplaats : Nederland

Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 6:56

Shannie xD blij Goed bezig maar zoals de andere ook zeggen meer contrast! Zelfs de kin. Doe maar lekker erop! Dan creëer je ook glans! Verder gebruik je toch nog steeds GIMP??? Want dan kan je de dekking van smudge heel laag zetten en dan de overgang beter smudge zonder dat het wazig wordt! Dan ziet het er beter uit! Maar het mag echt veel meer blij Maar je bent super bezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tips voor creatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor creatie   Tips voor creatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips voor creatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Help me met mijn creatie(s)!
» Jannaelena's Creatie's
» Hulp bij creatie
» hulp met me creatie / join
» Topic voor gestolen en verdachte creatie's.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: