Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+18
sasnoo
murillo
Lightning
HorseGoddess
YukitaOnline
Kayleigh Casier
DitBenIkke444
Follow2you
kiwiaa
Amirah
lyly
manon van es
angels20
Bimmerd
roodvos
Marrie98
smokygirl
Jessie love
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
DitBenIkke444

DitBenIkke444


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 6:39

Smook:
wat een prachtige tekening! Wauw! (: Ik vind het paardje heel erg leuk! Die beentjes ook, schattiiig!

Marrie:
Zelfde geld voor jou! Mooie Helios! Echt heel gaaf die springende wolf (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ditbenikke.deviantart.com/
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 18:22

daar ben ik eindelijk weer blij
met een nieuwe tekenstijl
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Jtrpll
tips??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
murillo

murillo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-06-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : -

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 19:33

@Marrie98
Ik vind hem leuk. Chimera gok ik? Omdat de buik bruin is en de bovenkant zwart..
Het enige jammere vind ik dat aan de bovenkant het echt heel krasserig is. Ik kan de strepen erg duidelijk zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 19:51

Thanks blij
Hij wordt helemaal bruin (dat zwarte dan), het zwarte is alleen de basis knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Kayleigh Casier

Kayleigh Casier


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : Peperkoekenhuisje

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 6 dec 2015 - 19:02

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 W039i
Ik wou dat mijn mislukt ding er ook zo leuk uit zag blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kayleighcreative.blogspot.com
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 6 dec 2015 - 21:16

Oi wow jij bestaat ook nog schrik
En die ken ik, hij is nog steeds superschattig lach
Misschien de randjes nog wat bijgummen?

En Marrie, ben je al verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
YukitaOnline

YukitaOnline


Aantal berichten : 210
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 21:31

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 33wm9w2
Mijn Januari Creatie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://juhana.nl
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 12:44

Glans is gelukt zie ik? lach

En ik ben ook weer bezig, schiet alleen nog niet heel erg op op het moment. Maar ik doe iets. lach
Terug naar boven Ga naar beneden
YukitaOnline

YukitaOnline


Aantal berichten : 210
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 23

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 15:18

roodvos schreef:
Glans is gelukt zie ik? lach

En ik ben ook weer bezig, schiet alleen nog niet heel erg op op het moment. Maar ik doe iets. lach

Jaja, dat is zeker gelukt^^ I'm happy dat ik ps en sai allebij heb, anders zal ik die shine niet kunnen maken lolXD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://juhana.nl
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 12:07

Ik ben bezig met deze creatie, niet zoveel bijzonders.. Hij is nog niet helemaal af, er moeten nog wat dingen beter worden bewerkt ens

Ik ben echt helemaal nieuw met creaties maken ens, en de termen die jullie gebruiken in dit forum zeggen me ook vrij weinig confused



Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 20j6bs5
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 14:51

Allereerst welkom.

leuk als je je ook even voorstelt blij
Mijn naam is Manon aangenaam knipoog



Over je tekening: Heb je een foto gebruikt?
Zo ja zou je die even willen posten, want dat heeft de maker van de foto liever knipoog
Oh voor het geval dat je een foto in wilt sturen dat is verboden lach
Terug naar boven Ga naar beneden
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 11:09

Spoiler:

Iemand nog tips om hem er wat meer uit te laten springen? Vindt dit nog zo gewoontjes..

Ik heb geen foto gebruikt, dit heb ik zelf getekend hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 13:20

Gaaf Goddess lach (mogen we je zo noemen? Naja, ik doe het maar gewoon)
Manon, beetje lief blijven en geloven in het goede in de mensheid jij tong

Maarrem, terug naar Goddess. Zoals ik zei, gaaf lach Misschien kan je wat meer (vooral wat duidelijker) haren tekenen in de staart en manen? Er kan ook wel wat kleurverloop in, meer zoals bij de eerste wip. Dat was mooi, maar bij de tweede is het veel meer in een kleur.
En misschien kan je hem een kleurtje geven? Met welk programma werk je? (en hoeveel weet je van dat programma af?)
Je kan een extra laag aanmaken en die op overlay zetten (of bedekken was het in het Nederlands geloof ik, overlay weet ik ook niet helemaal zeker. Iets in die trant in ieder geval). Dan kan je hem daarmee wat kleurtjes geven. Hoeft niet heel veel te zijn, maar je kan hem daarmee wat levendiger maken. blij (met overlay kan je als het ware een kleurtje er op plakken, maar dan zo dat alle grijze schaduwen nog zichtbaar blijven. Je hebt nu als het ware een greyscale gemaakt; je kan ook even op www.deviantart.com zoeken naar manieren om die kleur te geven. Dat is misschien wat duidelijker dan die wazige uitleg van mij.)

En welkom natuurlijk! Wat de termen betreft, vraag maar raak en dan leg ik ze voor je uit. (of iemand anders natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 13:46

Ja hoor noem me maar zoals je wilt knipoog

Ik werk met sketchbook, op mijn tablet. Ik heb al eens wat geprobeerd met GIMP maar dat lukt voor mij echt niet op de computer, dan doet ie weer iets wat ik niet wil ens hahah

Ik kijk wel even of me het lukt met de extra lagen blij
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 14:11

roodvos schreef:
Gaaf Goddess lach (mogen we je zo noemen? Naja, ik doe het maar gewoon)
Manon, beetje lief blijven en geloven in het goede in de mensheid jij tong

Maarrem, terug naar Goddess. Zoals ik zei, gaaf lach Misschien kan je wat meer (vooral wat duidelijker) haren tekenen in de staart en manen? Er kan ook wel wat kleurverloop in, meer zoals bij de eerste wip. Dat was mooi, maar bij de tweede is het veel meer in een kleur.
En misschien kan je hem een kleurtje geven? Met welk programma werk je? (en hoeveel weet je van dat programma af?)
Je kan een extra laag aanmaken en die op overlay zetten (of bedekken was het in het Nederlands geloof ik, overlay weet ik ook niet helemaal zeker. Iets in die trant in ieder geval). Dan kan je hem daarmee wat kleurtjes geven. Hoeft niet heel veel te zijn, maar je kan hem daarmee wat levendiger maken. blij (met overlay kan je als het ware een kleurtje er op plakken, maar dan zo dat alle grijze schaduwen nog zichtbaar blijven. Je hebt nu als het ware een greyscale gemaakt; je kan ook even op www.deviantart.com zoeken naar manieren om die kleur te geven. Dat is misschien wat duidelijker dan die wazige uitleg van mij.)

En welkom natuurlijk! Wat de termen betreft, vraag maar raak en dan leg ik ze voor je uit. (of iemand anders natuurlijk)


 
Ben lief drunken Huilen v/h lachen 'Altijd' al geweest. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh Casier

Kayleigh Casier


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : Peperkoekenhuisje

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimema 14 dec 2015 - 15:00

@roodvos
Ben er zelf ook nog van verwonderd dat ik nog besta.
Nee, ik kwam op Howrse om mijn teamhuur te betalen (ja ik had een team en ik deed er niks mee :p) en toen zag ik dat ik nog twee pasjes over had. Dus meteen mijn oude lines gebruikt en mijn paardje gepimpt en ingestuurd hahahaha. Nu ben ik opeens weer actief (helemaal off-topic: zeker sinds ik Mist gewonnen heb) en hoop ik op wat extra pasjes als dat beest een gouden appel wordt!

Ik had trouwens de verkeerde foto geüpload, want ik had de randjes al uitgeveegd hahah. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kayleighcreative.blogspot.com
Kayleigh Casier

Kayleigh Casier


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : Peperkoekenhuisje

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimema 14 dec 2015 - 15:10

Spoiler:
Gosh... Hoewel dat ander beest ook lelijk is, heb ik best wel vooruitgang geboekt...
Heb de oude net teruggevonden... Kan er iemand geloven dat ik dat beest nog heb ingezonden voor de Zwarte Parel? affraid
Ik ook niet... Ik kan amper geloven dat ik de nieuwe versie heb ingezonden... blozen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kayleighcreative.blogspot.com
HorseGoddess

HorseGoddess


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-12-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 13:43

Ik heb geprobeerd er wat origineels van te maken ..
Is nog niet helemaal af, het paard krijgt nog de wortel, die dus eigenlijk de neus van de sneeuwpop had moeten zijn, in zijn mond.. Ik vind het er toch nog niet helemaal mooi uitzien, heb geprobeerd met de extra lagen het paard een beetje een paarse gloed te geven, lukte niet echt hahaha

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh Casier

Kayleigh Casier


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : Peperkoekenhuisje

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 13:58

Ik vind het leuk... Ook met die sneeuwman enzo blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kayleighcreative.blogspot.com
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 15:25

Is deze goed genoeg voor de Zwarte Parel? Ik heb al bijna 2 pasjes maar ik wil heel graag weten of ik het goed gedaan heb blij En is de kwaliteit van de kleinere versie goed genoeg?
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 7d38f98cbd2a08d9efd6ea4ec9733892
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Sewn_chaos1_by_kyorinrin-d9lerpx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 15:51

Oeh ik vind hem erg leuk Lightning!

Hij is erg schattig hopen dat hij in de smaakt valt bij de stemmers als dat die in de smaak valt bij mij lach

Ik heb de afgelopen tijd ook niet stil gezeten nee hoor Huilen v/h lachen
Nee zonder gekheid ik heb vandaag in de laatste 3 kwartier ff dit in mekaar geflanst.
Heb alleen geen zin gehad om de line zelf te maken dus ik heb een lineart gepakt van Deviantart.
Ik moet alleen even op antwoordt wachten of ik hem mag gebruiken voor de ZP.

I know I know zijn neus is weirdd.... Maar zeg nou zelf dat ben ik ook Sleep afro
Spoiler:


Ik heb de vraag heeft er iemand tips of misschien tops, al leer ik van tips meer knipoog


Oh BTW: ik heb een foto staan bij layers, die heb ik gebruikt voor de kleur lol
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 16:24

Die is tof lightning! lach
En gewoon inzenden, als hij niet doorgaat is het helemaal niet erg.

Manon, jij gaat ook vooruit blozen Het lijkt een beetje alsof hij een overbeet heeft zo, ik denk dat het er beter uit ziet als zijn onderlip wat verder naar achter zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 16:55

Oke dankje Roodje tong 
Dat zal het idd waarschijnlijk zijn dat zijn neus zo raar is maar ik denk dat dat wegvalt wanneer ik hem verklein hahaha tong
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 16:59

Zo heb zijn onderlip verbetert, plaats wel weer een WIPje wanneer ik weer wat verder ben tong
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:00

Neeheeee nu zien! tong
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Ga creaties
» Mijn creaties/lines
» Creaties in het frame plaatsen
» WIP (Work In Progress) van mijn creaties!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: