Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+39
Jessie love
Amirah
William B
smokygirl
DitBenIkke444
kiwiaa
(_)NINA(_)
ArtByLieke
Walhter
Mirinosa
bibimoonlight
xBlue
Tigress
Rameare
ShinyStar
Famie.
SylviaH
amber-dk911
xBloem
lyly
murillo
Schleich1
HappyHero
123ilona
jannaelena
inge-0099
mimipony
Loesje446
CCDragon
Sylvia-
kluna
Am.
YukitaOnline
woefie
Levest
emmavriezen
MichelleLover
Dark-Spirit
bloodyeye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Jessie love




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-06-15

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 20:30

roodvos schreef:
Hoihoihoi en welkom! lach
Volgens mij had ik je laatst al op DA gevraagd wie je was, of was dat iemand anders? Als je het wel was ben ik ook alweer vergeten wie je dan was overigens. Huilen v/h lachen

En nog maar een keer welkom. Recent nog iets getekend dat je kan laten zien? Ik ben benieuwd lach

Ooh nee hahaha, volgens mij ben ik dat niet
Jawel maar ik krijg het niet gepost. lach
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 18:46

Oke verveelde me een beetje en heb dus dit getekend :
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 242udyv
Tips?? tong
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 21:52

Gave vogel Marrie lach Het paard vind ik een beetje houterig.

Jessie: Al via tinypic.com geprobeerd?

En help jongens Huilen v/h lachen Mijn tekentablet is versleten en nu zit er een dode plek op.. Oftewel, hij doet het gewoon niet meer. Ik heb nu die van mijn moeder ingepikt, aangezien ik net met een project voor iemand bezig was wat ik echt af wil maken, maar ik wil gewoon weer een eigen tablet.. De garantie is al verlopen en eigenlijk zit die sowieso niet op slijtplekken, en.. Ik kan helemaal nergens meer de tablet vinden die ik nu heb? (wacom bamboo)

Iemand die weet wat daarmee gebeurt is of toch nog een link heeft? Of een ander goed werkend tekentablet die niet al te duur is? (weer wacom? Die is over het algemeen goed toch? Mijn moeder heeft er ook een maar dan een veel luxere variant.)

Ik heb tot nu toe alleen dit gevonden: http://www.bol.com/nl/p/wacom-intuos-pen-small-tekentablet-ru-pl-fr-nl/9200000035100215/

Maar is die niet heel, heel klein? De maat staat er niet bij tong Iemand die dit ding toevallig heeft? Of dus iets anders dat goed werkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 22:08

Haha ja daar moet ik nog even iets aan veranderen Huilen v/h lachen

Heb je al op marktplaats gekeken? Staan soms hele goede bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 22:10

@Rood; Bamboo was al op weg om een alternatieve muis te worden, waar intuos vervolgens het tekentablet werd, maar dat is nu definitief. je zou op marktplaats kunnen kijken, maar die intuos die je nu hebt is volgens mij ook direct de goedkoopste (wel aan te raden!) tablet die ze hebben. En qua grootte valt die wel mee. Het tekenvlak is iig net zo groot als een oude small bamboo.
Hier vind je de specificaties:
http://www.wacom.com/en-nl/products/pen-tablets


@Marrie; gaaf beestje ^^ hier en daar kloppen de verhoudingen niet helemaal, zo oogt zn nek bijvoorbeeld wat lang, en het achterbeen loopt niet helemaal lekker maar blehh achterbenen, afschaffen die dingen, vreselijk om te tekenen ='D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 8:29

Dan krijg je rare paarden Huilen v/h lachen

Thaanks lach Wat is dan het verschil tussen een tablet die werkt als muis en een die echt is om te tekenen?
Ik weet eigenlijk niet of mijn ding small of medium is tong

En dan ga ik die maar eens onder mijn moeders neus duwen.. Als ze haar eigen tt weer terug wil natuurlijk schijnheilig
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 16:21

roodvos schreef:
Gave vogel Marrie lach Het paard vind ik een beetje houterig.

Jessie: Al via tinypic.com geprobeerd?

En help jongens Huilen v/h lachen Mijn tekentablet is versleten en nu zit er een dode plek op.. Oftewel, hij doet het gewoon niet meer. Ik heb nu die van mijn moeder ingepikt, aangezien ik net met een project voor iemand bezig was wat ik echt af wil maken, maar ik wil gewoon weer een eigen tablet.. De garantie is al verlopen en eigenlijk zit die sowieso niet op slijtplekken, en.. Ik kan helemaal nergens meer de tablet vinden die ik nu heb? (wacom bamboo)

Iemand die weet wat daarmee gebeurt is of toch nog een link heeft? Of een ander goed werkend tekentablet die niet al te duur is? (weer wacom? Die is over het algemeen goed toch? Mijn moeder heeft er ook een maar dan een veel luxere variant.)

Ik heb tot nu toe alleen dit gevonden: http://www.bol.com/nl/p/wacom-intuos-pen-small-tekentablet-ru-pl-fr-nl/9200000035100215/

Maar is die niet heel, heel klein? De maat staat er niet bij tong Iemand die dit ding toevallig heeft? Of dus iets anders dat goed werkt?


Afmetingen 17,8 x 21 x 17,8 cm (lxbxh)

Tuttuuttt schijnheilig ( staat eronder bij details).
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 17:54

Ik kan die hele details niet vinden Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 18:17

Bij Productspecificaties
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 21:22

*zoekt verder*
..Oh verrek.

Mijn moeder denkt blijkbaar dat een tekentablet een van de eerste levensbehoeftes is.. Dus ze heeft hem maar besteld. Komt vermoedelijk morgen aan. Gaat lekker snel zo Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 6:56

roodvos schreef:
*zoekt verder*
..Oh verrek.

Mijn moeder denkt blijkbaar dat een tekentablet een van de eerste levensbehoeftes is.. Dus ze heeft hem maar besteld. Komt vermoedelijk morgen aan. Gaat lekker snel zo Huilen v/h lachen

Haha *duimpt voor Rolin* aanbidding applaus
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 16:12

roodvos schreef:
Dan krijg je rare paarden Huilen v/h lachen

Thaanks lach Wat is dan het verschil tussen een tablet die werkt als muis en een die echt is om te tekenen?
Ik weet eigenlijk niet of mijn ding small of medium is tong

En dan ga ik die maar eens onder mijn moeders neus duwen.. Als ze haar eigen tt weer terug wil natuurlijk schijnheilig
Ondanks dat je hem blijkbaar al bestelt hebt, toch maar even wat het verschil is;
Een muis hoeft niet heel nauwkeurig te zijn. Klik = klik, dus de pendruk is een heel stuk minder nauwkeurig dan bij een tekentablet. Het is dus niet zo dat je er meteen niks mee zou kunnen qua tekenen, maar tja een intuos is dus vele malen beter. Zeker op dit moment. Vroeger was bamboo ook best okay om goed mee te kunnen tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:13

Ah thanks lach Daar zit inderdaad wel wat in ja.

Ik heb hem inderdaad al besteld (of liever gezegd, dat deed mijn moeder voordat ik met mijn ogen kon knipperen) en hij ligt inmiddels al op mijn bureau tong Heb hem alleen nog niet aan de praat gekregen. Ik ben benieuwd hoe hij werkt blij (broertje is wel al tot de conclusie gekomen dat hij op een ipad lijkt Huilen v/h lachen )
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 22:33

Altijd fijn zulke moeders schijnheilig En wat betreft die eerste levensbehoefte, een tekentablet valt daar zeker wel onder!
Voor welk formaat ben je gegaan?

Wat je het beste trouwens kan doen, niks met cd-tjes die je erbij krijgt (als je die er uberhaubt nog bij krijgt) maar direct de driver van de wacom site downloaden.
http://us.wacom.com/en/support/drivers/

Dan heb je direct de nieuwste driver te pakken en kan je daarna meteen inpluggen en ermee werken blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimewo 17 jun 2015 - 11:25

Uhu, geweldig lach Volgens mij was ze ook bang dat ik die van haar definitief zou inpikken Huilen v/h lachen

Er zat nog wel een cdtje bij, maar mijn computer is een beetje in de war met de drie tablets die er nu op aangesloten zijn geweest. Ik ga dus even alles er af gooien en dan probeer ik het opnieuw met die site van jou.

De small. Het valt inderdaad heel erg mee met hoe klein hij is, er zit gewoon minder nutteloos vlak omheen tong Het tekenvlak is zelfs groter/even groot. (bij die bamboo tekende je ook niet op het hele vlak maar maar op de helft of zo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitimewo 17 jun 2015 - 16:49

Aahja altijd eerst even de oude wacom en tablet software eraf knikkeren anders gaat je computer protesteren xD
Ja hè blij Ik moet zeggen, ik heb een small en medium tablet en ik kan nou ook niet zeggen dat ik de één fijner vind dan de ander verder blozen het gevoel is net wat anders maar beide prima wat mij betreft. En inderdaad, er zit vaak zo'n mega rand omheen, deze nieuwe intuosjes nemen een stuk minder ruimte in :p Wel laten weten als je er mee hebt gewerkt of je het een fijn tablet vind. Ik ben wel benieuwd (heb alleen ervaring met oude intuossen, toen de bamboo ook nog redelijk was om mee te tekenen haha)

-------

https://howrsecreatieforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=164
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen
» Mijn creaties/lines
» Creaties die NIET voor de ZP zijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: