Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+39
Jessie love
Amirah
William B
smokygirl
DitBenIkke444
kiwiaa
(_)NINA(_)
ArtByLieke
Walhter
Mirinosa
bibimoonlight
xBlue
Tigress
Rameare
ShinyStar
Famie.
SylviaH
amber-dk911
xBloem
lyly
murillo
Schleich1
HappyHero
123ilona
jannaelena
inge-0099
mimipony
Loesje446
CCDragon
Sylvia-
kluna
Am.
YukitaOnline
woefie
Levest
emmavriezen
MichelleLover
Dark-Spirit
bloodyeye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 15:30

Haha, als ik wat verder ben is het misschien beter te zien. Ik heb zelf ook geen idee wat ik ervan moet vinden xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 19:48

Okee, daar was ik weer. In 1 dagje heb ik m bijna af xD. Het resultaat is dan ook niet perfect.
Het oor en achterbenen missen nog. Ook moeten de hoeven nog wat hebben.
De deken is niet echt mooi geworden en over de rest twijfel ik allemaal wat.
Wie heeft er tips?
Line gemaakt door sneeuwgek voor mij.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 0:07

Smokes zie ik het goed? Zie ik gesmudge? Het lichaam oogt erg wazig terwijl het hoofd nog redelijk harde lijnen bevat blozen

Als het de smudge was *hakt vinger van de smudge tool eraf* super zonde van je tekening. Echt niet doen, ook niet stiekem.
was het de smudge niet *hakt vinger van wat het wel was eraf* probeer wat afwisselend met grote en kleine brushes te werken. Je hebt nu veel dunne strepen. Zet de harde brush eens groot en opacity/dekking goed ver omlaag (5-10%) en probeer eerst de grove lijnen neer te zetten. Daarna de brush steeds wat kleiner en naar de details werken.

Ben wel fan van je kleurkeuze, woop woop mooi geel voor het licht en blauwtinten un de schaduw, geeft je tekening veel meer leven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 12:18

Dankje Bim. Maar smudge is lang niet altijd slecht knipoog. Ik heb hele mooie dingen gezien met smudge! En als je mn tekening verkleint dan zie je die hele lijntjes toch niet meer (daar heb ik ook smudge gebruikt btw). Maar ik zal m afmaken op deze manier en m op die manier ook nog maken en dan kunnen we t vergelijken knipoog. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 17:31

Ik ben benieuwd naar een voorbeeld dat er goed uit ziet maar gesmudged is op de manier waarop jij het o.a. doet. Heel eerlijk heb ik nog nooit een mooie smudge tekening gezien. Hooguit een tekening waarbij de smudge in hele beperkte maten is gebruikt voor wat kleine details.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 18:21

Achja, smaken verschillen toch? blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 22:18

Bimmerd, nu het er toch over gaat. Ik ben ook van de smudge afgestapt, maar mijn tekeningen trekken op de ballen. xD

Hoe laat jij die zo mooi overlopen? Ik kan een waterbrush-achtig effect bekomen door te knoeien met de instellingen op Photoshop, maar het blijft bij 'bobbels'... :-(
Terug naar boven Ga naar beneden
Bimmerd

Bimmerd


Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-14
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens rondom jupiter

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 23:59

Als ik eerlijk mag zijn vind ik je tekeningen nu zonder smudge gebruik stukken mooier mims.

De smudge tool zorgt overigens niet echt voor overlopen. De smudge verplaatst pixels, en rekt de pixels er omheen mee uit. In zekere zin krijg je daardoor pixels die door elkaar heen lopen en dus een soort van mengen maar het is nooit zo strak en netjes als dat je het gewoon met lage opacity en tussenkleuren doet.

Ik gebruik Paint Tool SAI. Die heeft echt 'verf' brushes. Die zijn zo ingesteld dat ze echt mengen. Maar wat je met photoshop kan doen is een brush maken met deze settings:
Spoiler:
Hiermee kan je ook een beetje verven. De truc is gewoon om te beginnen met de grove lijnen. Gewoon heel grof neerzetten waar er schaduw komt en waar licht, dit hoeft nog niet heel precies. Speel wat met de opacity van de brush, ik zet die regelmatig (soms zelfs om de 5 strepen) hoger of lager, ook afhankelijk van de kleur. Dat is een kwestie van veel uitproberen en oefenen. Werk van grof naar netjes. De eerste stap bevat nog nauwelijks mooie overlopen, dat zijn gewoon dikke vlekken waardoor je weet waar wat komt. Daarna ga je dus tussenkleuren nemen en de overlopen netjes krijgen.


Uiteindelijk kan het ook zeker een smaakkwestie zijn hoor. Wie weet vind je dat effect van de smudge wel prachtig, wie ben ik om te zeggen dat je er dan niet aan moet komen. Maar als je serieus wat wil doen met digitaal tekenen dan moet ik je helaas wel teleurstellen, met de smudge kom je dan nergens. Het doet de kwaliteit van je tekening niet veel goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bimmerd.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 9:34

Ik heb weleens gezocht op gimp naar die brush. Maar volgens mij bestaat die niet :C. Je hebt wel fade tapering daar lijk t wel wat op. Maar je kunt t niet aan beide kanten laten aflopen :/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 12:21

@bimmerd werkt die ook op photoshop cs2? ( die heb ik gratis gekregenxd)


en sommige mensen die krijgen altijd zo'n mooi effect met geverfde manen ofzo maar hoe moet die instelling... :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Am.

Am.


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 01-03-14
Woonplaats : Grot

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimema 24 nov 2014 - 13:41

Ja jongens, ik had jullie toch verteld dat ik een verzorgpony had? Nou deze is mijn eigen pony geworden (wat ik nooit heb durven dromen, omdat een week voordat ik hem kreeg mijn ouders nog zeiden dat ze nooit een pony zouden kopen. :p )
Maargoed, ik houd mijn acc miss, maar ik denk dat ik het allemaal verwijder haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://howrseam.jimdo.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimema 24 nov 2014 - 16:00

@Am. Dit is niet het topic voor dit soort berichten. Gelieve in het goede topic te posten en deze post te verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimedi 25 nov 2014 - 19:52

Oke tja, hier komt dus t deken en een stukje vleugel zonder smudge..
umghh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 12:44

ben er weer:D

ben aan heliosje begonnen, ik ben niet helemaal happy met de tak heeft iemand tips?
verder nog tips?
Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Ohw0ph
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 23:16

Begonnen aan iets nieuws.. Het wilt echt niet lukken vandaag. :-(

Tips?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Levest

Levest


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 16:33

@smoky, ik vind het paard er mooi uit zien.
@marie, jij bent vooruitgegaan zeg ^^ ik zou de achtergrond niet zo helder doen, het is iets te fel
@mimi, ziet er mooi uit! ik zie verder geen verbeterpunten ofzo O.o

Ik heb een nieuwe GA gemaakt.. 7 UUR MEE BEZIG GEWEEST OMG

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 2i765g6
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 18:17

wauw levest erg stoer!
mist hij nou nog een been of zit die achter het lijf? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:47

@Levest, wow... (*o*)
Daar komen weer 40 pasjes van, let op mijn woorden... Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:49

Ik ga es iets proberen... Aangezien traditioneel veel beter lukt dan digitaal, ga ik eens proberen om digitaal dezelfde tekenmanier te gebruiken als op papier. Let's see...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrie98

Marrie98


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 04-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 18:46

Levest: Thanks:D
Hoe pas ik de helderheid aan???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.free-howrse-stuff.weebly.com
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:31

@Marrie: Heb je de achtergrond in aparte laag staan? ik selecteer die laag dan, en doe de helderheid dan wat omlaag (bij gimp: kleuren>helderheid/contrast)
Terug naar boven Ga naar beneden
mimipony




Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Een of ander huis

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:36

Bezig aan iets... veel werk en ik vind het hoofd echt lelijk.. verdrietig Ik kan er niet aan doen..

Tips steeds welkom! :-))

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Knipsel_zpsd29ba0d2
Terug naar boven Ga naar beneden
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 14:27

Ook weer bezig met een nieuw projectje ;D
Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben maargoed ik vind het er wel lekker uit zien zo xd
Spoiler:

Nr 2, niet dat het wat uitmaakt want t is dood hierzo
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 11:54

Oja en nog even een vraag:
Hoe voeg je lagen bij elkaar toe op SAI?
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 12:39

loons volgens mij merge down maar weet het niet zeker is met photoshop wel zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 22 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Creaties die NIET voor de ZP zijn
» Topic voor wonderbaarlijke creaties
» Ga creaties
» Creaties in het frame plaatsen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: