Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Het forum is definitief gesloten. Om tips en tricks te ontvangen over jouw creaties én leuk te praten met andere medehowrsers, ga je naar:

https://discord.gg/ak8Rhx6
Howrse creatie forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Creaties voor de Zwarte Parel

Ga naar beneden 
+18
sasnoo
murillo
Lightning
HorseGoddess
YukitaOnline
Kayleigh Casier
DitBenIkke444
Follow2you
kiwiaa
Amirah
lyly
manon van es
angels20
Bimmerd
roodvos
Marrie98
smokygirl
Jessie love
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 9:52

@Sasnoo, Dankjewel, ik vind zelf persoonlijk het niet zo mooi als het oog te groot is Huilen v/h lachen
Ik heb hem wat kleiner gedaan omdat ik anders denk dat hij te groot uitvalt, over veel werk gesproken eerlijk gezegd was die binnen 5 minuten gemaakt Huilen v/h lachen


Over op jou creatie, Zijn nek is misschien iets te kort, maar zijn linker ( vanaf ons gezien) oog is iets te ver uitge ja iets te ver zeg maar. Als hij iets dichter bij de rechter komt dan ziet het er beter uit. Dat is het enige verder top en afwerken die handel Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 13:20

Ik heb voor volgende maand deze, en een eenhoornversie. wat vinden jullie ervan?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 14:33

Deze site is echt aan het sterven of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
Loesje446

Loesje446


Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : zeg ik lekker niet xD

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 17:59

@Lightning: Jaa, iedereen is minder actief op howrse en dus ook met creaties maken, lijkt het wel. maar ik vind je creatie echt heel goed bedacht, en ik vind dat steen er heel echt uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 19:56

Jup, behoorlijk. Komt denk ik ook doordat er nu op bokt (groot paardenforum) ook een topic over de zwarte parel loopt, soort van nieuw creatieforum.

Maar je paard is echt heel gaaf schrik
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Groningen

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 20:43

Jammer, ik ben nu juist actiever U_U
Dankjewel voor de complimentjes!
Ik heb nog een, iets minder en met een soortgelijk thema:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darksaber13.deviantart.com
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 9:27

Gek dat als mensen zeggen dat deze site dood is iedereen gaat reageren Huilen v/h lachen

Maar goede creaties Lightning

Vossie waarom is er niks over gezegd Huilen v/h lachen
Dan ging ik weer mijn bokt account opsporen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 9:42

Kan iemand me vertellen hoe Bokt precies werkt Huilen v/h lachen
Het zegt dat ik eerst 25 berichten moet plaatsen..
Vind ik persoonlijk beetje onzin xd
Terug naar boven Ga naar beneden
123ilona

123ilona


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Holland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimevr 3 jun 2016 - 9:34

Ik moet ook die 25 berichten hebben geplaatst, maar dat is gewoon omdat de eigenaar van het topic het zo heeft ingesteld.. lekker dom tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
manon van es

manon van es


Aantal berichten : 668
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimevr 3 jun 2016 - 10:05

123ilona schreef:
Ik moet ook die 25 berichten hebben geplaatst, maar dat is gewoon omdat de eigenaar van het topic het zo heeft ingesteld.. lekker dom tbh

Hahah true en dan krijg je van ja je berichten zijn verwijdert omdat het geen inhoud geeft, flikker op man Huilen v/h lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 20:15

De eigenaar van het topic kan dat niet instellen, iloon. Die 25 berichten zijn nodig voor alle forumonderdelen die niet over paarden gaan, en het zwarte parel topic staat daar omdat het een kunsttopic is en geen paardentopic. Daar heeft de topicstarter niets over te zeggen.

Maargoed tong
Terug naar boven Ga naar beneden
Levest

Levest


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 26-02-14

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedi 23 aug 2016 - 17:32

@lightning, de style is echt heel leuk! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal17




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-08-16
Leeftijd : 25
Woonplaats : Amsterdam

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimema 5 sep 2016 - 8:42

Goed, ik heb ook maar eens geprobeerd iets te maken blij.

Spoiler:

Hij is nog een beetje doorzichtig, dit pas ik zo aan.
Ik hoor graag tips!

En deze twee voorbeelden heb ik gebruikt:
Spoiler:

Voor het been helemaal links, inspiratie en de borst.

Spoiler:


Voor de benen bij de Spaanse pas
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal17




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-08-16
Leeftijd : 25
Woonplaats : Amsterdam

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimedo 20 okt 2016 - 9:09

Ik heb veel geoefend en daar is een nieuwe creatie uit gerold (heel anders dan de vorige, ik zie nu wel dat die veel beter kan!):

Spoiler:

Let niet op de streepjes eromheen en bij zijn hoofd, die gum ik zo uit. Is van toen ik hem per ongeluk had opgeslagen met een gekleurde achtergrond.. Ik hoor graag tips en tops!
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimevr 21 okt 2016 - 16:09

Ziet er al veel beter uit! blij Je vorige was nog half doorzichtig, en deze niet meer.
Wel zou ik uitkijken met de zogenaamde 'smudge'-tool, dat vingertje waarmee je alles uitveegt. Daarmee word je tekening namelijk heel wazig en streperig en vaak is het mooier als je er gewoon vanaf blijft. blij
Zn achterkant vind ik trouwens goed gelukt, het lijkt echt alsof er diepte in zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal17




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-08-16
Leeftijd : 25
Woonplaats : Amsterdam

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 20:37

Dankjewel Roodvos. Bij de manen heb ik inderdaad te veel het vingertje gebruikt zie ik nu ook. Waar nog meer? En hoe kan ik het paard zo ruimtelijk mogen maken zonder het vingertje?
Terug naar boven Ga naar beneden
roodvos
Admin
roodvos


Aantal berichten : 822
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 25

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:09

Over het hele paard eigenlijk, je kan er stiekem beter helemaal vanaf blijven.
Er is stiekem helemaal niet zo veel verschil tussen het vingertje wel en niet gebruiken, alleen wordt je paard met vingertje heel wazig en vegerig. Je kan hem nog steeds ruimtelijk maken op dezelfde manier, door schaduwen en highlights te tekenen op de goede plek. Eigenlijk hetzelfde als je nu doet maar dan zonder het uit te vegen. Om de overgangen wat zachter te maken kan je bijvoorbeeld een lagere dekking gebruiken of een zachter penseel.
Terug naar boven Ga naar beneden
smokygirl
Admin
smokygirl


Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 25-02-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Koekjesland

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitimezo 19 nov 2017 - 22:38

Er is natuurlijk allang niemand meer die hierop kijkt, maar ik doe toch lekker een poging. Mijn nieuwe WIP'je blij

Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 E6845l
Terug naar boven Ga naar beneden
http://smokygirl1997.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creaties voor de Zwarte Parel   Creaties voor de Zwarte Parel - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Creaties voor de Zwarte Parel
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creaties voor de Zwarte Parel
» Ga creaties
» Mijn creaties/lines
» Creaties in het frame plaatsen
» WIP (Work In Progress) van mijn creaties!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Howrse creatie forum! :: Creatief :: Digitaal-
Ga naar: